Dagens glädjeämne 20/12 08
God morgon!
Här snöar det för fullt! Då lär det bli pulka åkning i dag:)
Nu ska det bli gott med kaffe!
Ha en bra dag!!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
Blås lite snö åt mitt håll :D
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

God morgon gott folk
Kylan har kommit tillbaka till Timråtrakten. Minus 10 nu här där jag bor. Tråkigt bara att det smälte bort så mycke snö innan kylan kom tebax.
Önskar er alla en underbar dag
SEV 
Har snö så det räcker å blir över!
Dagens glädje är att rimtursarna klätt björkarna med kristaller idag.
Vandra i Ljus å Skönhet

Äntligen lite ledighet, vilket glädjeämne! Rimtursarna har härjat här med vilket är skönt. Kanske slipper vi en slaskjul iallafall. Det snöar sidledes just nu.
Idag ska jag göra julgodis med lillgrabben och julstäda hos kaninerna. Kanske kan de få lite pynt också. :-)
En fin dag önskar jag er alla! kram Iram
Vad mysigt ni har det här.. :)
..vilken härlig snökanin Iram! .. :).. jag har + & regn..
Snö.. ja, blås gärna lite häråt oxå ^^.. ni som har snö :)
Önskar er alla en skön helg! & en härlig jul & ett gott nytt år!
Kram

Här ser det ut som i oktober, allt är så grönt och blött. Knappt så jag tror att det för en vecka sedan var iskallt och ett tjockt lager med snö. Surt! Glädjeämnet är tentorna som kommer bli färdigskrivna idag.

Här har man varit ute och ridit och konstaterat att alla muskler fallit i dvala under den lååånga pausen man haft…skäms gör man men vad fan de är sånt som händer…

Jag tar gäran lite snö jag med! Eller allt ni har om ni verkligen är trött på den :p
Ikväll ska jag ut med tre kompisar som jag itne har träffat på ett tag, så det ska verkligen bli kul :)

hahah, oj, kanske ska lära mig att skriva på en dator, gärna menar jag, inte gäran , och Inte istället för itne :p

Underbart, Out!
Vandra i Ljus å Skönhet

#12 Åh javisst!
Blir dock avundsjuk på din fina snöbild där. ;) Här har allt töat bort.
Njut av bilderna å romantiken….du behöver inte flytta snön, frysa å irritera dej på ihopfrusna bilar å plogkanter!
Vandra i Ljus å Skönhet
Min man och jag har haft en bra eftermiddag på stán med lunch och julhandel utan barnen som bakat pepparkakor med mormor och morfar under tiden. Mycket mysigt för alla parter :)
Har julpyntat, ätit gröt, lyssnar på julmusik, ska dricka glögg och snart kommer min far hit med en gran som jag ska klä. Mmmm vad härligt det är!