Dagens glädjeämne 18/12 08
God morgon halla häxor och alla andra hedningar här på hif;)
Hoppas att ni har haft en bra natt!
Här är der bläcksvart ute! Glöm inte refläxer ni som ska ut o gå!
Jag ska bara ta det med ro i dag, ska försöka kurera min förkylning…
Ska börja på min tavla!
Ha en bra dag! (en dag kvar sen jullov)
MVH Isnornin
MVH Isnornin

Ännu en dag då jag får halka iväg till jobbet :)

#1 har du ingen spark?
MVH Isnornin

#2 Nej, tyvärr inte. Skulle nog ändå nte fungera nu då det är fläckvis sandat och ibland t.om barmark inne i stan!

#3 var försiktig då bara!!:)
MVH Isnornin

God Morgon!
Själv håller jag på i tvättstugan fram till halv elva, sen ska jag till skolan för att höra lite om vad handledaren tycker om vår B-uppsats.
Men mitt stora glädjeämne är att vi ska på konsert på lördag! Var med dotter på sjukhuset igår och då fick vi biljetter till Carolas Jul i Betlehem på Cirkus på lördag, bara så där! 
Det är en organisation som heter Min Stora Dag som delar ut olika upplevelser till barn som av någon anledning har mycket med sjukvården att göra (och deras familjer då förstås)!
Så min ödmjuka tacksamhet idag skänker jag till alla som arbetar för att sprida glädje omkring sig!
Dagens glädje, det snöar inte!
Vandra i Ljus å Skönhet

Att jag tjatat så pass mkt på kirurgkliniken om min remiss att de skrivit upp mig på sin "vi ringer med kort varsel om det blir en tid över"-lista.
Och jag har fått nya skor på jobbet! som passar och är bra och är helt nya!

Godag alla trevliga människor, och andra varelser så klart ;)
Största glädjen idag, för min del är att jag har hittat detta underbara forum, tack vare en vän massa tack till Dig.
Men dagen tillhandahåller inte bara en massa smaskiga trådar, utan också övningskörning. Det är jag tacksam för.
Ha en fortsatt bra dag allihop =D

Lite sliten idag, men det ska jag göra något åt.
Åka och fika lite med vänner, se på film och så. Mitt hem börjar arta sig. :)
Dagens glädjeämnen:
* Barnens pysslande av julklappar till sina morföräldrar och sin farmor.
* Mitt kreativa skapande, juletiketter samt skrivit en del.
Dagens glädje.. en lång skogspromenad med trädsamtal, trädkramar och offer. Underbart.

Vad glad jag blir att ni delar med er!!
MVH Isnornin