Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 3292 ggr
isnornin
0

Bilder från träffen!!

Här kan ni lägga upp bilder från träffen! if någon inte vil vara med på bild här tala om det!!!

Kram

MVH Isnornin

[trumman]
0

Bra tråd - jag klipper in mina här också då - men avrför är den låst?? Jag är säker på att alla andra också vill se ju.

Fr. v. Sebastian, Spindelfot

Fr. v. Varulven, Coturnix, MarineLady (stående), Anco

Lorelai m. lille V.

Alla hade kul åt grabben m cyklop, men gissa vem som skratta sist då vi andra satt och grät av den envisa brasröken! :)

You go JJ!

SEViking spacklar loss tjöttä från go'grill'n!

The man, the myth, the legend.

Fr. v. Solgudinnan, Spindelfot, Laila

Fr. v. Blodtopp, Tistel - lite småslitna kanske efter en hel helgs häxande? :)

Det var alla bilder jag hade som blev ngt. Hoppas att fler bilder kommer upp snart.

Mvh, T

isnornin
0

Jag låste den bara för att alla kanske inte vill vara med på bild så "alla" kan se, vi på träffen har ju sett varandra;)

MVH Isnornin

blodtopp
0

Mina bilder kommer under dagen, hoppas jag. Det beror på hur mycket jag orkar sitta här… Lite lätt mör måste jag säga *Zzzz* (och förkyld)

Jodu, trumman. Nog var jag sliten allt. Och så den där /%#/¤)&" röken som precis började komma mot en *S*

Lorelai
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så.. då skall vi se.. Jag klipper in bilder. börjar med en annan på google boy.

Coturnix
0

Alwyn
0

Fullt av vackra människor! Kanske några av de vackraste jag vet  :oD

fairytindra
0

en härlig eldbild

fairytindra
0

ser ni anden i elden???

Lorelai
0

Träffgänget 2008! ja.. nästan iaf. Alla var aldrig på en och samma plats samma tid. 

LailaBaba, vär kära sajts Medarbetare. :)

[

Iram, vår kära sajtvärdinna! :D
](javascript:void window.close();)[

](javascript:void window.close();)

[](javascript:void window.close();)

Lorelai
0

Trumman och Sebastian i djupt samtal om .. ehum ja.. kött faktist. :P

kära Spindelfot poserar

Sophi_Doos jobabr för fullt på sin skallra. hur gick det med den vännen?

SEViking, Sebastian och Sophia_doos har rådslag. :P

Solgudinnan mediterar över träff och skallra. :) Så mysig tjej det där..

Alwyn
0

Haha det gick skitbra m skallran, jag är riktigt nöjd  :o)

ska bara fixa en sak på den, sen ska jag jobba vidare på masken och seeen kommer det bilder minsann!

Sebastian
0

Mer mer mer mer mer bilder!

Lorelai
0

Här kommer vad jag tror är min sista bild. Resten är variationer av samma.. och visst kan jag lägga upp det! Om ni vill. Mina batterier tog liksom slut där någon gång med, så alla är inte med på bild.

spindelfot
0

blodtopp vid elden..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

spindelfot
0

trumman tutar i sin didjeribone..

spindelfot
0

isnornin, isnornins dotter, bigavia, blundbild

svartmask
0

spindelfot, mums me renkött

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=72dd5ce9-cbde-4895-a762-50322559a7f6&Filename=P1010015.JPG

spindelfot
0

HAHA omg är min näsa verkligen så stor!

sebastian och seviking sitter och jäser bekvämt på campingstolar, gräset var tydligen inte gott nog ;)

svartmask
0

trummor och eld^^

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=3efd71b6-a5e4-42d4-af28-76de570ea7f6&Filename=P1010020.JPG

spindelfot
0

sebastian rotar i en tillsynes jättespännande väska att döma av det man ser sticker upp

svartmask
0

haha älskade SEVs konstruering till grillpinnen :P

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=6c491108-4c1b-4fd0-bacf-1730310b4ed8&Filename=P1010033.JPG

spindelfot
0

linda blundar i lite av den lilla solen vi fick

svartmask
0

skyddstalisman? =P

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=9e69342d-d279-4e15-87cc-fcace70a0852&Filename=P1010052.JPG

Coturnix
0

Samt en "konst(ig)bild" Någon som känner igen sig?;

varulven
0

Jag har oxå bilder :)

är dock på mammas dator nu så jag har dominte här… fixar så fort jag kan

Outrageous
0

Eftersom ni lägger upp så fina gemenskapsbilder så bidrar jag med några utan människor. :)

Solnedgången vid bergen. Strax innan min allergiattack. hehe

http://static.pici.se/pictures/SownnVkGC.jpg

Elden, när den brann som bäst.

http://static.pici.se/pictures/cnKRVfoyi.jpg

Blåklockor på ängen

http://static.pici.se/pictures/KRiYwDsRE.jpg

Sebastian
0

*putt* Hur går det med Blodtopps bilder?

[trumman]
0

#19 Där är ju mina barfötter också!! ;)

1K-tack för alla sköna bilder - keep em commin!!

Mvh, T

marinelady
0

Men varulven har också bilder :) väntar ju på dem

fairytindra
0

jag har lagt en av mina foton som skrivbordsbild. Det är en bild från fredagen med Jojje ganska nära i bild och Trumman lite längre bort.. gåendes mot kameran samt en massa folk som håller på att packa ur sina bilar. Det hjälper mig till viss del att minska längtan tillbaka till er alla kram tindra

blodtopp
0

#27 Jag grejar och står i *S* Det är ju några stycken.
  Håller på som bäst att fixa dem så de inte är för stora att lägga ut, och de kommer hamna på min hemsida på en länk som bara läggs ut här inne på HiF (och till de andra sen när medverkande på bilderna godkänt att det är ok att de andra medlemmarna får se dem).

fairytindra
0

här har vi trumman in action

Sebastian
0

#31 okidoki. Ska bli roligt att se dem när du är klar.

spindelfot
0

kul att trumman som utfärdade bildtagningsförbud på sig själv verkar vara porträtterad på de flesta bilderna här ;)

Lorelai
0

#34 Det var väl bara ljud och videoupptagning under session som inte var önskat?

Anco
0

Här är några bilder från den underbara utsikten, bl a.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=82253ecc-baac-4a8c-916b-5c6de40278b8&Filename=2008 07 19 005.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=91c613a4-6ef7-4855-8546-69c6930be8af&Filename=2008 07 19 006.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=32cda16a-e399-4647-b298-ef98fa74d520&Filename=2008 07 18 016.jpg)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[trumman]
0

#35 Riktigt. Eller bilder tagna under session…  så #32 är ett gränsfall ;) men låt gå - jag är ju så förbannat snygg!!

Mvh, T (for terriffic!)

blodtopp
0

Jag har bästa bilden på dig trumman *S* Men jag har inte kommit till den än i mitt grejande.

BiGavia
0

#32 Vilken fin trumbild

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

[trumman]
0

#38….. oh nej, antar att jag kommer antingen a) sätta P för den eller b) klistra upp den ovanfö sängen för ensamma dagar ;)

Mvh, T

Sebastian
0

Inte sätta P!

Det är ju så skoj att se bilderna!!

blodtopp
0

*letar rätt på* Så ni får se den här redan ikväll *S*

blodtopp
0

Här då *S*

BiGavia
0

Åhhhåh, lila klär verkligen.

Lorelai
0

#43 Åh så bäst! :D jag var osäker på om han kom ihåg att visa dem för honom.

blodtopp
0

Då så! I alla fall är två av tre dagar åtgärdade =) Här finns de: Witchmoot ;o)

Söndagens bilder kommer imorrn. Det är inte så mycket folk på dem, men jag lägger ut dem i alla fall. Om inte annat för att det var så vackert där vi var =)

Håll till godo!

[trumman]
0

#46 Snyggt upplagt, snygga bildedr!

Men du, kan du inte slänga upp några bilder på maskernas konkava 3D-sida är du go? Tror många skulle tycka det var intressant att se.

Mvh, T

blodtopp
0

Tack!

Jo, jag tänkte ge dem en egen sida och det blir idag när söndagens bilder är klara. Så de kommer under dagen.

Söt Avatar du har förresten *ASG*

[trumman]
0

;)

isnornin
0

Jättefin sida blodtopp!!!:D

Snygga brillor Trumman;D

MVH Isnornin

Iram
0

Jaa, Blodtopp, jättesnyggt!! :-)

fairytindra
0

jättefint..jag la den i en mapp kallad vänner i favoriterna kram tindra

blodtopp
0

Nu är resten klart också =) La även in maskbilderna på en egen sida. Och som sagt, är det nån som inte vill ha med nån bild så säg till!

Witchmoot 2008

blodtopp
0

#50-52 Tack! =) *gillar att greja* ;o)

isnornin
0

Häftiga masker!

MVH Isnornin

SEViking
0

20 juli funkar inte, men annars en jädrans fin sida

SEV  Oskyldig

blodtopp
0

Nu funkar det! Hade missat en rätt väsentlig del i adressen… *S*

Outrageous
0

Jättefint med alla bilder :D
Jag tog en bild på halsbandet förresten, men har ingen bra helhets bild än. Kommer försöka klä upp mig och posera i det framöver någon gång. :)

http://Outrageous.bilddagboken.se/p/show.html?id=241621054&directlink=1

Mycket kommentarer om det som synes.

[trumman]
0

Märk: Bilderna på maskerna är från INSIDAN, alltså den konkava del som blir insidan på masken. Den del som man lägger mot ansiktet alltså.

Då man tar foto på den med kamera blir det en "dödsmask" och visar sitt eget ansikte i 3D. Mycket spännande! (speciellt då ens kompis vart slarvig med vaselinet så en massa ögonfransar åker med - då ser det verkligen levande ut!)

Mvh, T

blodtopp
0

#58 Det ska bli så kul att se hur det blir i 'full mundering' sen! *dansar runt för att du är glad, och för att jag blir glad av det*

Coturnix
0

W o W Tack blodtopp

svartmask
0

tihi min botande kattmask^^

Alwyn
0

haaahahaha men Blodtopp! Minen på mig på fredagens #4 va inte å leka med. Undrar hur äckligt detdär kexet verkligen va…jag som minns dem som supergoda men m tanke på bilden tvivlar jag nu.  *asg*

blodtopp
0

#61 Vassego =)

#63 Ja, jag har funderat på vad du egentligen äter där *S*

spindelfot
0

ja, haha vilken min, missade den men ser den nu! gosh

blodtopp
0

#59 Kopierar in din kommentar om maskerna på bildsidan så det står även där.

[trumman]
0

Dags att låsa upp tråden nu tycker jag!

Mvh, T

Lorelai
0

Håller med broder Trumman!

BiGavia
0

Vem har nyckel till låsetSkrikandes

Iram
0

Då låser jag upp tråden nu, ifall ingen har något emot det. Glad

Sebastian
0

Nä lås upp den.

Brokenfether
0

Tack för titten på era bilder. Hade en rolig stund här…Skrattande En lyckad träff ser det ut att vara….BB/B

Juvela
0

Vad många fina bilder :D Ser verkligen ut som ni haft det jättemysigt. (Hihihi kul att försöka para ihop alla ansikten med forumnicken ^^)

Sebastian
0

Va märkligt jag hade för mig det var mörkaste natt när vi trummade..

blodtopp
0

Det var det inte =) Och jag har inte heller använt blixt då jag tycker det tar bort känslan.
  Men jag kände det också som att det var kolmörkt under trummandet. Tror det är för att man liksom sjunker ner i myllan under tiden. Och där nere är det mörkt om något ;o)

Lorelai
0

Nej men Sebastian.. det är ju innsidan av dina ögonlock du såg. *s* men just under själva trummandet och dansandet så nog var det mörkare.. det tycks väl mig med.

Gahella
0

Tack alla för att ni delade med er av jättefina bilder och berättelser! Älskar också magi! Själv ska jag träffa en massa ufos på Ramsbergsgården till helgen, det tycker jag är magiskt också, he he…

synesthesia
0

Vilka underbara bilder. Tack för att vi som inte var där också fick se. :)

junetta
0

Vilka härliga bilder! Jag förstår att ni hade en riktigt TRIVSAM träff. Tack alla, för att vi som inte kunde vara med fick ta del av er gemenskap.

Zoraye
0

Grymma bilder, tack för att vi får se, de är suveräna!!! Trumman i lila glasögon är bilden med stort B!

Det är det jag gillar med detta forum, oavsett vad man än talar om för häxigt så finns det alltid humor med, det är ovärderligt.

BiGavia
0

Synd att ni inte kan uppleva den energi som fanns där.

Hias
0

Tack för ni delar med eder av bildernA MÅNGA HÄRLIGA SÅDANA

Krax o Kram Hias

[trumman]
0

#80 Jo man ska ju som int va oäven å bjuda på sig själv ;) andarna är grymt humoristiska t.ex. En sorts galghumor nästan.Det är bara anamma och haka på ju. Skratt förlöser mer än de allra flesta antideppressiva.

Mvh, T

Zoraye
0

Exakt, håller fullständigt med dig Trumman! Särskilt det med att bjuda på sig själv. I salute you!

spindelfot
0

älskar knäppenergin som man får när man är 'inloggad' ;) det lärde jag mig på völvträffen, att det är något som följer. Jag älskar även när det är allvar blandat med skratt, att det är jättelätt att slå om från skämt till djupaste seriositet och ärligaste uppsåt.

Sebastian
0

*Putt*

[trumman]
0

*Putt på dig själv du!*

VARULVEN - vars är bilderna!!??

Mvh, T

Sebastian
0

Jo det undrar jag med;)

varulven
0

Ojfan… vist ja! finns det nått snabbt sätt att göra det på Här?? Eller är det smidigast om man laddar på på t.ex pixbox?

äh det blir pixbox..

varulven
0

neeej då kunde jag ju inte göra så att inte resten av världen ser… typiskt.. och just nu hinner jag inte. Ok, det komemr det kommer! Innan veckan är slut :)

varulven
0

Hur gör ni då ni lägger upp föera bilder?? Det funkar inte för mi :(

BiGavia
0

hmmm , veckan snart slut…

isnornin
0

Varulven, det finns en tråd om hur man lägger in kort. Man kan kolla på suport iFokus, jag har bett om att det ska bli på första sidan på Häxor men men…

MVH Isnornin

Denna kommentar har tagits bort.
BiGavia
0

hm, gick inge bra…prov igenKyssjag vill se när ni eldar i muggen!

varulven
0

men vad f******n… JAG ser bilderna, men inte om jag inte är inloggad. Hm… åh. typiskt

Lorelai
0

testar att klistra in en bild.. før på ditt inlægg #95 så står det bara behørighet saknas.

Jo det gick. jag kopierade en bild från nætet bara ochg klistrade in hær.. Føreslår att du gør samma.. lægg upp i gallriet och klipp & klistra från det?

varulven
0

nurå?

Lorelai
0

jorå

Sebastian
0

Iram kanske hade häxhatt men där ser jag minsann en med mygghatt;) Klokt! Roligt med fler bilder. Längtar till nästa års träff redan!

Mvh Sebastian

BiGavia
0

Toppenfina bilder Varulven….mycket av muggen var dock kvar!

varulven
0

#102 minns jag inte helt fel så släckte vi vår lilla eld då vi märkte att muggen smälte ;)

[trumman]
0

För er som är intresserade av att träffas, denna gång under mer shamanska former, så kommer jag dra ihop ännu en Norrlandsträff, den sjätte i ordningen! :D

Den kommer gå av stapeln 10-12 oktober (prel) här uppe i Skellefteå. Vi kommer som vanligt vara i en mycket vacker stuga mitt ute i den norrlänska urskogen. Nära till både vättar, korpar, nallar och troll.

Norrlandsträffarna har, såklart, fokus på skapande kreativitet, shamani och gott sällskap. Man gör vad man vill och får ut mest av.

Dagarna vigs åt pyssel och hantverk, god mat och samtal - kvällarna vigs åt ceremoni och trummor, dans och sång.

Hoppas få se nya och gamla ansikten på årets NT6!!

Mvh, T

[trumman]
0

Ps: visst kan ngn moderator gå in och rensa upp varulvens felande inlägg #94 så tråden blir fin igen?

Mao: gör ert jobb för bövelen ;)

Mvh, T

Denna kommentar har tagits bort.
Lorelai
0

så typ.. som ass.. klippa ur norrlandstræffinlæggen och stoppa in i en egen tråd? Iram har væl befogenheter før det.. klipp och klistra?

Iram
0

Hmm… såg träfftråden nu…

[trumman]
0

Ja det också! Ta bort den helt. Det finns en egen tråd för den nu!

Mvh, T

marinelady
0

haha skönt mitt ego är nästan räddat, det fanns bara 1½ osmickrande bilder på mig :) men dom bjuder jag på.

Med tanke på att det är tre dagar utan dusch är vi ett väldigt snyggt gäng.

Outrageous
0

*Bump*

spindelfot
0

fyfan jag var inte snygg på en enda bild.. jag hatar häxträffen, aldrig skall jag visa detta troll-ansikte igen, det avgör saken, jag bosätter mig under jord och blir trädrot!

Outrageous
0

Det var väl lite starkt reagerat tycker jag :)

spindelfot
0

säger snyggingen :(

Outrageous
0

Haha, tycker urvalet av bilder på mig är extremt ocharmiga, men tack du! Tycker du är alldeles för hård mot dig själv. Du är ju jättefin.

spindelfot
0

Det skulle känts bättre ifall du skrivit; 'du ser inte ut sådär i vanliga fall', det värsta jag vet är när man har en riktigt förskräcklig bild på sig själv och så kommer någon och säger att man är snygg på den - det betyder ju, att man ser förskräcklig ut alltid.

[trumman]
0

Ja, för det är utsidan som räknas!

Viktigt att minnas. Är man inte snygg är man dum och borde skjutas helt enkelt.. med hagel.. i ansiktet och begravas på mage i stängd och spikad kista.

Fram för snyggingar - ut med fulingar!

Mvh, T
snygging

ANBC
0

Hej!

Jätte kul att se alla bilder från träffen.

Synd att man inte kunde vara med.

Kram o BB

isnornin
0

Vad sugrn jag blev att trumma nu när jag tittar på bilderna!:)

Saknar er

MVH Isnornin

BiGavia
0

Saknar er alla och alla jag träffade hade en underbart vacker insida!

Utsidan…den såg jag inte…??

Astraea
0

Det hade verkligen varit kul att vara med men saker var som det var för mig då. Jag satsar på nästa träff Tungan ute

BiGavia
0

Hoppas att en nästa träff blir… jag hjälper gärna till..om jag kan!

Outrageous
0

Ja, det hoppas jag verkligen också. Vore jättetrist om det inte blev.

Iram
0

Då är det ju bara att börja planera… Sätt igång, tjejer! Jag lovar att komma.

Flört

varulven
0

I vote for Dalarna eller Norrbotten ;)

Outrageous
0

Om någon har några idéer om Värmland så kan jag vara med och hjälpa till, men vet själv ingen plats.

Vekka
0

Jag vet heller inte någon bra plats häromkring, kanske pojkvännen vet.

En ide är väl kanske att ha en träff ungefär i mitten av sverige, så både nord o syd har ungefär lika, eller kanske göra en intresse lista, (seriös sådan-för dom som har intentionen att komma), o sen summera var läget, ca. centrum blir bra.

Jag skulle så gärna hänga på, lite avundsjuk på er som kunde förra gången, pust.

Sebastian
0

Garberg!!!

marinelady
0

Okej mitten av sverige = sundsvall alltså…tror jag kan ha ett hus att använda ca 8mil från sundsvall…

Astraea
0

#128 Ja, why not Garberg igen?!  Kanske dags för en ny och fräsch tråd. Vad säger ni? :)

Outrageous
0

Garberg är perfekt, tycker jag, men det kräver väl att Iram är ansvarig igen, vilket hon inte vill om jag förstått det rätt.

Astraea
0

#131 Hon anordnade ju själv för första gången förra året, det borde någon av oss andra kunna göra. Eller? :)

spindelfot
0

ni är alla välkomna i spindeltorp om inte annat :)

..som ligger i västmanland.

Outrageous
0

#132 Jo men det är ju kanske svårare att göra om man inte bor i trakterna.

#133 Ett mysigt alternativ, tycker jag. :)

Astraea
0

#134 Givetvis

#133 Jag, jag är ju riktigt nyfiken på detta ditt häxhus! Jag har ju aldrig besökt dig och är såå sugen.

Iram
0

Tja, det kansk blir lättare den här gången. Hmm… Garberg… Kanske kan tänka mig det OM vi begränsar deltagarna till max 30 pers och om fler än jag skjutsar till o från station. Just det momentet blev väldigt jobbigt sist, jag tyckte jag missade nästan allt. Men annars så skulle det kanske vara lite lockande. Vårträff möjligen? April-maj?

Iram
0

Fan nu blev jag ju sugen ändå….

From the top of my head; 9-10 maj, fullmåne på lördagen.

isnornin
0

#137 åååå vad kul!!!!:) nu har vi lite erfarenhet, nu kan det bara bli bättre!!

MVH Isnornin

Casiopeia
0

Jag vill vara med på häxträff! Ser ju dömysigt ut! :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

isnornin
0

Det var det också!

MVH Isnornin

Iram
0

Isnornin, ja precis vad jag kom på. Nu vet vi vad vi ska undvika, vad vi ska vara extra noga med, vad vi ska köpa in före, vad vi INTE behöver handla, hur vi ska planera…. Dessutom har vi träffat så många här att det inte alls blir lika nervöst som sist.

IFK Mora verkade inte heller ha något att klaga över. Har inte hört något ifrån dem sedan jag lämnade tillbaka nyckeln, fick endast en räkning (hyran) med posten.

varulven
0

efter 19 april är jag lost in space i alla fall… åter 3e augusti!

jag är iofs inte särskilt aktiv längre så det kanske inte räknas :P

Iram
0

Aj då varulven… Före 19 april känns lite tidigt. kallt att sova i tält då. Efter 3 aug lite bättre,…. men fasen så lång tid det är tid. En vår och en höstträff?

lightseeker
0

jag tror att jag kan delta, denna gången

BiGavia
0

Ny tråd skapad för träff 2009!

[trumman]
0

Ja men LÄNKA till den här då för bövelen! :D Nu måste jag ju leta *mutter mutter*

Men den som söker, finner!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.