Häxor iFokus

Häxor

Etikettbyteshandel-vänner-emellan
Läst 1877 ggr
Vargflickan
2008-12-14 16:37
0

Fjädrar?!

Jag är intresserad av att köpa, eventuellt byta till mig en-ett par fjädrar. Inte allt för små utan som en smudgefjäder i storlek ungefär. Fågel, färg osv. Spelar ingen som helst roll utan jag kommer att anpassa syftet efter det.

Jag betalar i pengar allra helst då jag inte har så mycket att byta bort just nu, men är det något speciellt du är ute efter kan jag kolla efter!!

Ljus och frid i Yule-tid!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

BiGavia
2008-12-14 17:50
0

Fåglar tappar fjädrar överalltGladDet ordnar sej säkert!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

firewoman
2008-12-14 22:10
0

Hej Vargflickan!

Min man gör indianhantverk och säljer färdiga smudgeset med fjäder, snäcka o lite salvia. OM du vill kan du kolla hans hantverk på www.kntrading.se   . Du kan även beställa vad du vill ha. Det finns nog ingen bild på smudgefjädrarna, men är du intresserad kan jag ta ett foto o maila dig.

Mvh Firewoman

lia-fail
2008-12-14 23:24
0

Jag tillverkar smudgefjädrar och har även en del lösa fjädrar kvar efter sommaren. Jag har bild på två av mina första i galleriet men de senaste betydligt mer genomarbetade med allt från dekorativa fjädjar till stenar. Är du intresserad kan du skicka ett pm så ska vi säkert kunna komma överens.

(OBS! som stor fjäder har jag bara kvar från kannadagås)

a-wise-woman
2008-12-17 23:07
0

Hej Vargflickan

Du kan få en fin fjäder av mig. Jag har samlat hos en granne som har en massa häftiga fåglar. Tänkte använda dem för att dekorera trummor och drömfångare med, men har onte kommit igång ännu så jag har "lager"  Meddela mig din adress så kommer den på posten

Endast döda fiskar flyter med strömmen

isnornin
2008-12-18 09:33
0

(#4 tips, if du har fler fjädrar som du känner att du kan bli av med, så har vi en bra flik här på Häxor som heter Byteshandel vänner emellan, där kanske du kan göra en bra affär eller fler;)

Mvh Isnornin.)

MVH Isnornin