Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1007 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 15/12 08

God morgon alla  här på häxor !!

Ska åka ner till Mora strax och köpa lite julklappar! :)

Jag önskar att fler nya och gamla här på häxor visar sig och skriver lite! Det skulle vara himla trevligt:) Jag har själv varit borta ett tag fast haft ögonen här varje dag;) Nu äre jag laddad till max så nu kör vi;)

Vad är erat glädje ämne i dag!

Kramar Isnornin Medarbetare på Häxor

MVH Isnornin

bettin65
0

Hej Insornin

jag är ganska ny. Men har varit här inne och läst ett tag är inte så van att skriva på forum har nyss skaffat mig data och internet här hemma.

I dag ska jag tvätta i tvättstugan Trångt inget glädje ämne men ett måste

Rynkar på näsan

Dagens glädje ämne nu är det bara några dagar kvar till att jag ska åka bort över dan träffa bra kompisar det är dagen glädje ämne Skrattande

kram

Astraea
0

Dagens glädje är att inga hinder är nog höga att riva ner.

Blodeuwedd
0

Godförmiddag.. Glädjen är att jag haft min dotter hemma över helgen.. Nu ska hon skjussas till tåget och då passar jag på att köpa lite julklappar.

spindelfot
0

livet är för mig just nu - ett grävande på kyrkogården, jag gräver upp mitt nya liv, det är ett elakt slitande på sätt och vis, jag byter ut mina kistor, ben-kvinnan, lur-kvinnan, jag växer upp, nya offer görs.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

BiGavia
0

DAGENS GLÄDJEÄMNE här kommer inte att fattas snö.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

Hej bettin65.  Kul att du ville skriva och dela med dig! Hoppas att du känner att du vill vara med i våra trådar och gärna skapa nya!

MVH Isnornin

MVH Isnornin

Outrageous
0

Isnornin jag tycker det är härligt att du kommer med sån energi. :)
Jag jobbar på att sprida den med dig. Hoppas man kan få tillbaka lite av stämningen som försvunnit.

Mitt glädjeämne är att jag ska gå på Lisebergs julmarknad. Riktigt mysigt. Hoppas på att kanske hitta de sista julklapparna som saknas. :) 
Sedan kanske vi ska pyssla lite. Måla. Eller bara vintermysa.

bettin65
0

Ja det ska jag försöka göra i framtiden vi hörs

isnornin
0

Tack Outrageous! Håller med dig! Nu jobbar vi på så att det ska kännas trevligt att komma hit till Häxor!!:)

Jag har handlat loss totalt i dag! Köpte tom en klänning till mig själv, nu återstår och se if jag tar på mig den någong..;)

MVH Isnornin

Astraea
0

#9 Då får vi väl fixa ett tillfälle om inte annat, right! ;)

Blodeuwedd
0

Julklapparna färdiga.. !! Nästan.. Bara en eller två kvar.. blev inte många i år och skönt va det.

Isnornin.. klänning finns det väl alltid tillfälle att ha på sej.. om man vill .. Sätt på den nu vettja.. :)

Outrageous
0

#9 Absolut! Fler medlemmar, mer gemenskap!

Nyårsafton är väl en passande klänningsdag? :) Då ska åtminstone jag klä upp mig i kläder jag inte haft tillfälle för än.

isnornin
0

Blodeuwedd….. vi får väl se;) haha! Outrageus du är ju så fin i klänning!

#10 yes !

MVH Isnornin

marinelady
0

Här har äntligen sista tandläkar besöket gjort innan jul.. så nu är de få dagar kvar innan jag får åka hem :)

Outrageous
0

#13 Åh, tack så mycket! :)
Du får nästan posera lite i din nyinköpta så vi får se hur den ser ut tycker jag!

Blodeuwedd
0

isnornin ja se till att vi får se.. :)

Hwinya
0

Jag har börjat jobba på min rutin att komma ut! :) Var jätte härligt ute idag. Dock ingen riktig vinter än, men det va frost och nästan ett tunt lager puder, men det var vinter i luften i alla fall även om det itne var det på marken :)

varulven
0

Jag kommer få jobba ändå fram till julafton! VARJE DAG! *Lycka*