Dagens glädjeämne 14/12 08
God fm!
Jag är så glad över att jag känner mig så kreativ! Det bubblar innom mig!! Jag håller på med en filt som jag virkar. Måla ska jag nog göra och något smycke ska jag nog få till!!
Önskar er alla en bra dag!!!
Kram Isnornin
MVH Isnornin

#0 Åh vad skönt att kunna pyssla så! :)
Jag ska träffa vänner idag, det blir nog mysigt.

Här har det konstaterats en släng av inflammerade tonsiller på hunden…men då pengarna är mycket få i hushållet och hunden inte har feber, äter och dricker som vanligt och är 10 ggr piggare än vanligt så tänker jag vänta och se fram tills jul och är de inte bättre då så åker vi till min fars vett och får antibiotika..men som sagt är jycken inte sjukare än nu så litar jag på hennes imunförsvar… Annars är här städning, tvätt och julklapps inpackning det som ska avklaras :)

Jag jobbar idag förmiddag, har 4 timmars rast och sedan jobbar jag även kväll. Med andra ord; idag blir inte mycket vettigt gjort på hemmaplan.
Men ett stort glädjeämne är den förestående storhelgen. Älskar jul. Älskar yule. Älskar att baka, dricka glögg, pynta, pyssla och mysa. Ska på glöggfest på torsdag och på pysselkväll i helgen. Och i kylskåpet står en julskinka som bara väntar på att tillagas!

Pust nu var städningen och badningen av de små råttorna gjorda… så nu är det tvätten och en kvällspromenad med vovven kvar. Hm undrar om jag kan hitta en veterinär som accepterar faktura här omkring…vi får se ska jaga måndag morgon och se..annars får det dröja tills den 23 med veterinär besök. Som sagt hon är inte särskilt påverkad så det är ju inte akut…men jag är ju så fjantig med min hund..
Du ml, har stålhanskar till din hund, alla vet tar faktura nu mera! Kram min…
Vandra i Ljus å Skönhet

nej faktiskt inte alla… sorgligt nog men någon kanske gör det av dem här i stan… Men efter att ha haft en terrier med fnatt och snölek i 1h så är jag absolut inte orolig..hon har aldrig varit piggare än hon är nu trots halsinfektionen..
Låter som ett glädjeämne, en pigg terrier!
Vandra i Ljus å Skönhet

Haha säger du det är som ett guldägg varje gång hon sätter igång