Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 706 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 12/12 08

Jag tänkte att det är dags att ta upp Dagens glädjeämne igen, det kan behövas!

Mitt glädjeämne i dag är att jag känner mig full av kraft, som jag har fått av 3 vänner här som jag träffade i somras, tack för att ni var där och hjälpte mig att hjälpa en vän!

Det är fullmåne i dag det ska firas! Jag hoppas att vi alla får njuta av att få se den!

Det snöar för fullt här i Dalarna, det blir ljust och vackert!!:)

Kramar

Isnornin

MVH Isnornin

Outrageous
0

Ett fint initiativ. :)

Jag har många glädjeämnen idag.
Jag är på väg till Göteborg för att träffa kärleken.
Jag börjar få ordning i mitt hem och trivs bättre än någonsin.
Det är fullmåne.
Det är fantastiskt vackert utanför fönstret, snötäckta berg och granar.
Ska på fest med många goda vänner ikväll.

Fantastiskt bra, är det idag.

isnornin
0

Putt

Lite gljäde från er vore kul!

MVH Isnornin

Anco
0

Glädjen idag…. är att jag är….
Jag är jag och det mår jag bra av….

Snö kom det här igår lite granna så det är iaf vitt på backen, bara det, en glädje i sig.

Att det är fullmåne, även om det är mulet här nu….

Att jag träffade ett gäng likasinnadde igår och hade en trevlig kväll, energin ligger fortfarande över mig :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Ceriadwen
0

Glädje i dag: Jag har varit vid en snötäckt åker och sett både hare och rådjur! Jag stod blickstilla, haren satt avvaktande och rådjuret grävde runt i marken innan den lugnt strosade bort. Haren tog till flykten när jag hade gått några steg från min utsiktsplats. Glad Jag låg på rygg i snön en stund och tittade upp på träden, kände marken under mig som blev kallare och kallare, kände snöflingorna som smälte och rann längs kinderna…

En helmysig eftermiddag!

BiGavia
0

Glädje min månbild på TV4, å de nämde Sorsele!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Keylie
0

Mitt glädjeämne idag e att vara ledig imorn!Cool

Coturnix
0

Dagens glädjeämne. Att jag har stor nytta av min erfarenhet av att leva NU, just nu. Inte då, inte sen,  endast just i nu./ Att plogbilen just for förbi = vettig körbar väg när barnen ska hämtas efter lussebandyn i natt.;)