Hjälp!!1
hej!
jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig.Jag är en positiv ljusbärare sombrukar ha det lugnt och ljust runt mig. Men har nu drabbats av den ena oturen efter den andra,och så även en ljus vän till mig.
Jag satt och läste för ett tag sedan om förbannelser här på sidan och frågade mina guider om jag var ansatt av några och fick gensat svar och ett namn dök upp.Samma dag ringer min vän och talar om att jusst när hos somnat dök samma människa upp hos henne och sa att hon laggt förbannelse på henne.
Jag la en svart turmalin och en hematit och 4 bergkristall stavar under min madrass och hade en märklig natt.Mina guider pratade på vers och rimm hela natten och skickade till baka förbannelser och besvärjälser hela natten.Jag har också gjort det som stod att man kunde göra med ett ägg.men det känns ändå inte helt ok.Hur kan man veta att allt är borta och hur kan man skydda sig?
Jag fattar inte att folk kan göra så här mot någon,men der var väll så att mina guider ville att jag ska lära mig att skydda mig mot detta.Något som jag aldrig själv skulle jobba med.Men att jag och min vän blivit drabbade av denna människan handlar om den vanligaste svenska sjukdommen nämligen avudsjukan.
Jag vet att ni är många kunniga och hjälpsamma där ute så snälla hjälp mig,Kram och ljus Catarina