OK???
Vandra i Ljus å Skönhet
Vänta en stund, det ska komma en för mig underbart vacker bild….
Oki, väntar!
Vandra i Ljus å Skönhet

Bilden verkar inte funka, eller är det bara min dator??
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Väntar med spänning på din bild Oona. :)
Ser inget, men det kommer nog.
Vandra i Ljus å Skönhet

ser en vit ruta med ett rött kryss i..hm..Är det min dator eller bilden?
Jamen det här är lustigt, när jag tar fram inlägget så ser jag en vit tom yta, jag stannar där och gör inget alls bara väntar en liten stund och tittar, inte scrolla eller trycka eller …och efter en stund så ser jag bilden på en ljuvlig katt och en korp…???
Underligt?

coolt
Spooki!!
Vandra i Ljus å Skönhet

??? hur länge ska man vänta? ser inte barret jag 

16.15-19.35
kvällens triller..haha
Vandra i Ljus å Skönhet
Det här börjar ju bli spännande

hahaha!
Jag vet inte om #8 är helt seriöst menat, att det verkligen skulle komma fram någon bild efter att ha väntat en stund. Mitt inlägg #9 var faktiskt bara till för att förvirra och skoja till det lite. Men jag spårade upp bilden och såhär ska den se ut.
(får väl se om jag lyckas få till det själv nu då, annars är det väl verkligen en magisk bild om den vägrar visa sig på ett forum hehe)

okej, när ni har klickat på rutan för att visa bilden; klicka ännu en gång på bilden som visas för att se bilden i nytt fönster, först då ser ni hur den verkligen ska se ut.
…Förutom att den inte är någon vit ruta först som sen förvandlas till en bild, den delen av Lady-Oonas beskrivning förstod jag inte riktigt.
Jamen det här ä'r ju inte klokt….det är rätt bild som Jordrena satt in men i min datorn så blinkar katten och pentagrammet glittrar och korpens ögon ser lite mysko ut…
Tack för att du fixade bilden….
Hur kommer det sej att jag kan se men inte ni????
Spööööööken på gång….men har tidigare idag haft ett annat konstigt fenomen. Jag tittade på en länk som finns på ÖN om polstergeist…och den är i tre delar när jag spelade upp del 2 så upprepande den sig själv och till slut så pratade fler personer i mun på varandra, det låg inte i synk med varandra…mysko som bara den…ingen anna hörde detsamma…och till slut la det bara av och allt var som vanligt…knäppt idag…
http://www.youtube.com/watch?v=yDXZLt6EqQM
Lite plåster på såren….underbart!!!!!
Tack, de va en bild att väl vänta på!
Tycker om båda med blixtrande ögon.
Vandra i Ljus å Skönhet

hehe… ja, jag är ju den jag är #S# jag fattade ingenting, funderade på om det var min dator eller fel på mig #S#
Tack jodrena, så fick jag se bilden till slut o den var finfin. #S# #S#

#17 Du ser saker som andra inte bör se och hör sånt som andra inte bör höra? ;) hehe