7 December Andra advent!!
Stjärnorna håller just på att släckas,
gryningsljuset gör sitt intåg.
Kallt minus 25, min Stockholmskatt har kojdag i dag, de norska skogskatterna sprang glada ut för att kolla av nattens händelser.
Själv sitter jag med kaffe å sprakande eld.
Blir nog innedag för mej med!
Ljusen tänds för att lysa upp mörkret!
BlessedBe..
Vandra i Ljus å Skönhet

Du bor så bedårande vackert så det är inte klokt BiG!
Jag har inte denna vy från köksfönstret, även om det inte vore helt fel. Jag ser ingenstans från mitt hus: Å, kallt e de!
Vandra i Ljus å Skönhet

Men du bor där!! Det räcker.
Totalt vinterlandskap med snö, rimfrost och fjäll… Jag är inte nådigt avis på dig. Vill själv styra stegen riktigt norrut, får se vad pojkvännen säger längre fram.

Hej kära vänner! Flytten gick bra, bortsett från att släpet var så litet att jag endast fick med hälften av mina saker. Förhoppningsvis får jag hit resten på torsdag, men skönt att sova i min egna säng för en gångs skull. Det var längesen. :)
Har inte fått internet in än så riskerar att bli lite inaktiv ett tag, men hoppas att det löser sig snart.
Håll ställningarna! ;)
Och kramar till er alla!

Här är det en fin dag, snö överallt , fast uppehållsväder. Jag råkade sova lite längre än lovligt, så det blev kojdag med katterna. Dom verkar inte så förtjusta i snön idag och hittar på alla möjliga knep för att få slippa bli kall om tassen.
Kul att flytten gick bra, må du trivas på nya stället ,Out.
Katter e kloka djur ,Simuala
Vandra i Ljus å Skönhet