Häxor iFokus

Häxor

Etikett: drömmar-och-drömtydning
Läst 1872 ggr
xxhxx
0

drömtydning hjälp snälla

hej vore tacksam om ni kunde hjälpa mig tyda dom här två drömmarna! är verkligen i behov att få veta vad dom betyder..

#1 drömmen;

Jag drömde om att jag stod på en hållplats påväg från skolan och hem. Medan jag står och väntar kommer en kille från min skola som går i andra ring, jag går då i första ring som jag tycker är söt. När spårvagnen kommer så kliver han in och sätter sig i första stolen längst till dörren. När jag kliver in och får ögonkontakt med honom så kliver han av spårvagnen igen. Jag kliver av med honom. En annan spårvagn kommer förbi och exakt som den första kliver han först på och sätter sig i första stolen. När han säger mig komma på så kliver han av. Jag kände mig förtivlad och var full av ångest i drömmen. visste inte vad jag skulle ta mig till.

#2 drömmen;

jag drömde om att min syster hade ett bråk med en expedit i en affär. När jag kommer dit för att försöka ordna upp det blir det ännu ett större bråk mellan mig och expediten det slutar med att jag vinner över honom i argumenten och han har inget mer och tillägga. i andra kassan står en kille som jag har bråkat med och bakom honom står en som gick i min gamla klass som jag bruka var kär i. efter bråken sätter vi oss i bänkar utanför affären så kommer hans advokat till mig och min syster och killen som stod bakom i den första kassan som jag var ovän med och säger att vi har förolämpat expediten och kallat honom jävla moderat. han tänker anmäla oss. men advokaten bestämmer sig för att hjälpa oss istället för han. jag vet itne var min pappa är nånstans i drömmen men min mamma befinner sig tydligen långt ifrån oss hon ringer oss på telefon och försöker lugna ner oss och säger vi ska flytta till henne min mamma pratar med advokaten och advokaten lägger på hon tar inte min mamma på allvar, advokaten verkar lite för avslappnad och skrattar som inget har hänt. medans vi är i vår lägenhet, jag min 2 systrar och min bror (min bror tar också lite lätt på situation och sitter och skrattar) så hör vi nån ringa på porten och det är expediten jag och min mamma sitter och snackar i telefon och jag gråter säger att jag vill till henne men så öppnar dom porten och expediten är på väg upp för hissen till vår lägenhet jag springer ut från mitt rum och skriker till dom varför dom öppna dörren och att han kan mörda oss men ingen lyssnar på mig dom bara skrattar så jag springer tilbaks hysterisk och gråtande till mitt rum och låser in mig. och så vaknar jag från drömmen.

lite komplicerat kan du hjälpa mig?

Lill-Kisse
0

Att försöka tyda drömmar åt någon, som man inte känner, känns inte lämpligt. Drömmar är ju personliga upplevelser. Ibland minns man mycket av en dröm, ibland bara lite. De kan vara svåra att beskriva och då blir de ändå svårare att förstå för andra.

Tänk på drömmar som hjärnans metod att arbeta vidare på händelser från vardagen. Där blandas tankar, händelser och känslor lite huller om buller, så de blir svåra att förstå när man vaknar. Själv nöjer jag mig med att reflektera lite över de känslor jag får av drömmarna. Ibland känner jag att jag mår prima, andra gånger att livet har blivit virrigt eller att jag bör lugna ner mig lite.

Din första dröm verkar signalera att du har blivit besviken eller förvånad på något sätt. Den andra verkar signalera att det varit lite stökigt i din omgivning på ett sätt som var svårt för dig att förstå. Så grubbla inte på drömmarna, utan var vaken på vad som händer i ditt vakna vardagsliv just nu. Då kommer du nog på vad det gäller.