Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1966 ggr
Casiopeia
0

Zander och tiden

Zander och tiden- samtal med djur

Letar mig tokig efter denna bok som verkar vara slut i alla butiker, tydligen trycker dom den inte längre. Någon som har ett ex dom kan tänka sig sälja eller vet vart man kan hitta den?

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

blodtopp
0

Kolla på www.bokborsen.se

Där finns det mycket man inte hittar på andra ställen =)

Casiopeia
0

Hurra, den fanns! Tusen tack! Skrattande

SkallePer
0

Jag giller verkligen Zander och tiden! Skrev inlägg på min blogg igår: http://skalleper.wordpress.com/

starfox
0

Ja en helt underbar och tänkvärd bok, jag läste bara en bok förra hösten och det var den. Det finns myriader av självhjälpsböcker men den här var den som verkligen gick in och tog tag i saker, jag sa till en vän att den här är den enda jag egentligen behöver. Djurens syn på det hela/alltet borde vi själva ta till oss mer av.

Casiopeia
0

Ja den är underbar- skitsynd att den inte verkar tryckas längre. Läste den för ett par år sedan och blev helt tagen, och sen har jag gått och tänkt på att jag ska köpa den men så har det inte blivit av fören nu- och då är den slut överallt. Men tack vare blodtopps tips så har jag nu betsällt den :-)

Skalleper- aha! Det blogginlägget har jag redan läst när jag googlade på emelie i sökandet efter boken :-)

lightseeker
0

nu blev såklart också jag nyfiken över vad det är för bok som känns så viktig för många, hm, får väl låna på bibblan då.

Casiopeia
0

Det tycker jag absolut du ska göra. Den finns på stadsbiblioteket vet jag. Annars får du låna den av mig när jag läst den igen :-)

lightseeker
0

Tackar, caiopeia, nu väntar jag på dig,(ingen brådska, jag läser en annan bok just nu)

Casiopeia
0

Får varna dig om att jag läser hysteriskt långsamt bara  :-)

Ashtar
0

Alltså denna bok är min motsvarighet till de kristnas bibel, judarnas thora och muslimernas koran! Det är den bästa och mest fantastiska bok som jag någonsin läst! Man kan inte få nog av den! Jag är så sorgsen för att den har slutat tryckas! varje människa skulle läsa denna bok! <3 Emelie Cajsdotter - you rock!

Wynja
0

Rekommenderar Varmt Emelies nya bok "Alla kungens Hästar"!!! //Wynja

Ashtar
0

#11 Ja, den har jag också läst! Den är lika fantastisk den! Man börjar tro att det finns en mening med allt ;) Men Zander och tiden ligger mig närmare hjärtat.

Casiopeia
0

#10 läser om Zander och tiden nu och är benägen att hålla med där. Den är så fullsmäckad med visdom att det inte går en sida utan att man får lyfta blicken från boken coh fundera till lite för att försöka smälta det. Man kan bli religös för mindre :-) Känns som man kan läsa den många gånger om.

#11Tänkte köpa den när jag läst ut ZoT, är jättenyfiken!

Ashtar
0

#13 Ja det är så. Det tar otroligt lång tid att läsa den boken. Jag tror det tog två månader för mig första gången eftersom man funderar så mycket emellan, och ändå läste jag i den varje dag! Ååh. Och du har Alla kungens hästar kvar också, det är så att man blir avis ;)