Gudinnan Kore
Jag såg att det fanns en artikel här inne på Häxor där det står berättat om Gudinnan Kore, så därför får ni en bild på henne här :-)
En oljemålning som jag gjort färdig idag, 35x35 cm
Jag hittade hennes bild på denna länk
och kunde, som ni förstår inte motstå att återge henne.
Kram Gilla
Den har du lyckats fantastiskt med. Härlig färgställning.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Väldigt fin. Hur lång tid arbetade du med tavlan?
Väldigt vacker….kramar till dig
Tackar så mycket för ros.
Jag började på tavlan igår eftermiddag och blev klar nu i eftermiddag, några timmar totalt.
Väldigt vacker! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Fantastiskt vacker Kore. Får vi använda bilden här?
Kram Iram
Tackar så mycket för beröms 
Det går bra att använda bilden.
Så acker Gunilla! Och vilken intressant sida om tealogerna. Är du med där? Jag har ju ett hus inte långt från Näsåker…!
Tack EvaLeva 
Det var en tillfällighet som jag fick tipset att kolla upp dem för att delta i nästa gudinneträff. Och så hittade jag denna bilden på hemsidan och blev helt fast. Så nu ska jag gå in och läsa på hemsidan vad som händer där och om träffen i juni månad 2009
.
Låt mig veta vad som händer i din planering om gudinneträffen. Jag tycker det låter mycket intressant men jag håller på att känna in… *L* Hur ska du i så fall delta i träffen? Skicka gärna ett PM till mig.
Själv har jag agerat völva en gång och det är synnerligen en häftig upplevelse!
# 10 - Jag måste ta reda på vad allting kostar och så. Kanske kunde jag ha en utställning om jag får ihop tillräckligt många gudinnor. Det var nämligen det jag blev tipsad om, att ställa ut.
Och bor du i närheten, ja då lockar tanken väldigt mycket. Det hade säkert varit en upplevelse allt ihop som man sent skulle glömma!
Kanske jag skulle anmäla mitt intresse som deltagare i egenskap av völva. Eftersom det är det som berörs under den kommande träffen…
Och ja, ett hus inte allt för långt ifrån Näsåker… med norrländska mått mätt *L* Ger ju oanade möjligheter. Jag tänker så det knakar!

Snyggt! Härligt med kreativt skapande
# 13 - Tackar hjärtligast!