Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 662 ggr
BiGavia
0

Ny dag 4 december

Ny dag nya glädjeämnen å nya ****

Så , vad ska denna dag innehålla?

Kaffe+ bröd?

Katt+ hund?

Snöskottning+ isskrapning?

Sova+ duntäcke?

Skogsvandring+ bergsklättring?

Ljus+ trollspö?

BlessedBe!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Jodrena
0

Nu går du nog händelserna litet i förväg ;) ännu har vi inte kommit in på det fjärde decemberdygnet.

Jag kommer att sitta och vänta på mail från någon av doktorerna eller deras sekreterare. Jag hoppas vid alla makter att den enda av läkarna som vet hur man behandlar en patient ska vara kvar där. De skulle verkligen behöva ett snack i det som rört till det här inne, nämligen moral. :P

BiGavia
0

Haha, brukar vara så lite intresse för tråden, så jag tjuvstartade,,moral??

Jodrena
0

#2 ja, på vårdcentralen. de borde diskutera hur de bör agera mot sina patienter. Som det är nu kan de slänga en sjuk två-åring i väggen om det vill sig riktigt illa.. Nejdå, en grov överdrift. Men de beter sig ganska illa där ja, de flesta av dem.

marinelady
0

Har precis klippt klart hunden, har ett möte imorgon med klasskompisarna för the grand finale studierna i psykologi…sen är det hem ladda och slöa för tenta..

Outrageous
0

Smygstart. Men nu är iaf klockan efter midnatt. Jag måste verkligen plugga i morgon. Slarvar mycket nu. Vet inte hur jag ska finna koncentrationen till det bara. Någon som har någon bra koncentrationsbrygd på lager?

BiGavia
0

Rosmarin lär skärpa sinnena. Brukar ha en kvist i bilen, när jag kör långt. Jag gnuggar å drar i mej doften.

Anco
0

GodMorgon från en som är lite sen…. om man tittar på era andra inlägg, haha.

Nåja, här var uppvaknandet härligt när jag tittade ut och såg att snön lyste vit överallt. Vackert….

(Fast fortsätter det så här är jag rädd att man kommer att önska snön all världens väg om ett par veckor, hihi)

Men jag blir alltid alldeles upprymd när den första snön kommer, jag kan gå ut mitt i natten och bara njuta, det är sååå underbart!

Så denna dag kommer att innehålla : Kaffe - snöskottning - isskrapning - hund - skogsvandring!!

En fin dag till er alla!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Outrageous
0

#6 Åh! Går det att få tag på även såhär vintertid i butiker tro?

Anco
0

#8 Det brukar finnas färska örter i kruka i affärerna, kolla på grönsaksavdelningen :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Sovgott
0

Den här dagen kommer bli en riktigt slapp dag. Jobbade långpass igår, så idag ska jag vila. Kanske dristar jag mig till att dammsuga lite. Snö har det kommit här inatt. Synd bara att det inte är minusgrader. Smutsig slask är inte för kul!

Sebastian
0

Idag är mammas födelsedag. Ska till minneslunden och tända ljus och ha ett gott samtal.

Förövrigt är jag sjuk som en hund, feber och nästäppa.
Hoppas er dag blir bra.

Jodrena
0

#11 oj, brukar hundar ha feber och nästäppa? Jag måste nog försöka ta hand om min så hon kurerar sig idag isåfall ;)

Ta bara ordentligt med kläder på dig så du inte blir sämre, ta med dig en termos med varm dryck kanske? :)

Simuala
0

Snöar idag med. Ligger kvar vackert på träden. Skönt med Fredag imorgon, skönt att få åka hem till skogen.

Jodrena
0

Ja, mail fick jag, kort och koncist och något irriterande faktiskt. Vården i Sverige ska kanske inte klagas alltför mycket på då vi har det ganska bra om vi blickar utåt mot resten av världen. Men bara för att en sak är bättre betyder det inte att det inte kan bli ännu bättre ;)