Dagen i dag 3 December!
Hej!
Ljusen har tänts på morgonen, kaffet har träffat magen. Elden sprakar i järnspisen.
Snön kämpar för att lysa upp vintermörkret, katterna springer med snabba tassar över den vita varan, kollar in sina rivir, vilka som besökt oss under dygnets mörkaste timmar. Småfåglarna vill ha sitt matbord fyllt!
I dag vill jag göra smyckena klara till sonens kärlek.
BlessedBe.
Vandra i Ljus å Skönhet

Idag blir det redovisning och fortsatta studier…tenta på fredag..

Väntar på besked om en lägenhet jag förhoppningsvis får! Håll tummarna för mig! Så kanske jag har ett hem till jul. 
Lägenheten må bli din, Out!
Vandra i Ljus å Skönhet

Åh vilka mysbilder. Ska ge mig ut nu, hoppas att det är mindre slask idag än igår.
Något bostadsbesked har jag ännu inte fått. Nervositeten samlas.

Regnet hänger i luften och jag tycker synd om mig själv. Inflammation i foten. :(
Jättehärliga bilder BiGavia!

#0 smyckestillverkning där också? :) det är gott och givande det, här är smyckesfabriken utspridd över hela matbordet så middagen fick trängas på mycket liten yta idag hihi.
Dagen har kretsat kring tankar om tid, samt förvirringen i att någon tycks ha städat i röran så jag inte längre hittar någonting.
Jag hoppas att du har fått höra om lägenheten Outrageous, och att du ska ha ett hem till jul!

Håller tummarna för dig Out! Visst har det varit för slaskigt idag, uha. Nu på kvällen har snön börjat yra kring igen här ute i bushen. Hur har du det inne i stan raring?

Ååååh jag fick lägenheten! :D Jag är så glad! En liten etta på 23kvm men alldeles lagom för mig i nuläget. Och jag får flytta in när jag vill!
Tack för att ni höll tummarna för mig, det var säkert det som avgjorde tillslut! ^^
#10 Vädret var bättre idag. :) Jag kunde gå ut utan att bli blöt om fötterna då vägarna var skrapade.
Out, va kul..tvivlade inte en sekund att lgh var din!
Vandra i Ljus å Skönhet

Glädjande att höra :D
Idag har jag gjort lite nytta på hemmaplan, då rollen som hemmafru gör sig allt mer påmind när karln min jobbar.