Häxor iFokus

Häxor

Etikettredskap-altare-och-tillbehör
Läst 2275 ggr
SEViking
0

Min trumma är äntligen klar

Äntligen är nu min första egenhändigt gjorda trumma klar, min första alltså, jag kommer att göra en till sedan. 

Det skulle varit en annan centergrej, men den hann inte bli klar till helgen då skinnet skulle spännas, så jag gjorde ett druidtecken istället.

Å jag är SÅÅÅÅ glad för att jag hann bli klar till en träff nu till helgen.

SEV Cool

BranDuir
0

så himla fin….och jag har ju hört den….hehehe…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lorelai
0

Oh så underbar. Den är verkligen underbar. Väldigt bra arbetat SEViking. Den kan du vara stolt över. SÅ gillar jag verkligen druidmärket där, nice toutch. :D

SEViking
0

Bilder från tillverkningen

Svårt å förstora, förminska. Men håll till godo

SEV Cool

SEViking
0

Tack ska ni ha, Ja jag ÄR stolt som en kyrktupp, ha ha ha

Ja BD, den låter ju hur jäla häftigt som helst.

SEV

Lorelai
0

Läckert. Kul att se tillverkningsbilder.Har sådan lust att tillverka en trumma. Men jag har en ännu större lust att inte ha sågspån och lim i köket. Så jag väntar.. :P
Snyggt från baksidan med. De där som ligger i kors, hur ser dem ut på nära håll?

BiGavia
0

Kul att se hur den gjorts! Skönhet visst , men skulle vilja höra den.Flört

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är råhud spänd som handtag, tunn ut till väggarna, senan är remmen spänd med lindade pinnar, som sedan täckts med grövre lindad råhud.

varulven
0

DUKTIGT och FINT! :)

Lorelai
0

Aw.. det var snyggt. Kanske den coolaste detaljen på hela trumman.  Hänger du den på väggen i det rum du är mest i nu då? När du inte spelar den. Undrar hur den låter.. Vart bor du? Cool

SEViking
0

Den kommer att ljuda på fredag. Premiärljuda, invigas, älskas, diskuteras, vridas å vändas. *ler*

SEV Cool

Coturnix
0

Wow! Vilken dyrgrip! Beundransvärt…vilket tålamod…

Juvela
0

Ooooh den där var Riktigt snygg! Kanonbra jobbat, och särskilt för att vara första försöket :D

Hadina
0

Å Vad vacker den blev!!! Förstår att du är stolt!!

Sebastian
0

Bra jobbat SEV den  är riktigt fin!

[trumman]
0

SNYGGT!! Jag är riktigt imponerad - men det har jag iofs vart sen jag såg första bilden på ramen.

Den är ju enorm -- säg mig, när ska du börja ha trummakarkurser!? Jag skriver upp mig redan nu i varje fall!

Mvh, T

[trumman]
0

Btw, hur fäste du skinnet?

isnornin
0

Jättefin!!!

MVH Isnornin

SEViking
0

trumman

Med träplugg, syns inte det?

Tack ni andra

SEV Förvånad

[trumman]
0

#18 Inte helt, såg den var pluggad, alternativt spikad, men tyckte inte de gick rätt igenom så jag blev osäker och frågade :D

Hur låter den? Får jag ett smakprov om jag ringer? 

Vad kul det ska bli att spela ihop oss på träffen!

Mvh, T

SEViking
0

JOdå trumman, visst får du höra om du ringer. Om jag har den tillgänglig då, det är ju inte en pryl man knallar runt me på lektionerna precis. ha ha ha

SEV Oskyldig

Wargmane
0

Wow !!

RIKTIGT fiin!!!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Brokenfether
0

Mycket snygg! Dutti kille…Cool

[trumman]
0

*lägger på luren, stum av beundran*

SÅ lät den ja!! O_O Wow man, säger jag bara, wow… det var som att datorerna och telefonerna snabbt förvandlades till träd, gräs och stenar här bara genom att höra den i luren!

respect.gif

Mvh, T 

SEViking
0

Ja den låter verkligen magiskt. Men det är väl alla de timmar jag lagt ner på den som kommer ut i dager *ler*

Tack

SEV Oskyldig

Lorelai
0

Ni är coola. Jag är så feg för att ringa hit och dit. Det blir bättring på det dock..

[trumman]
0

#25 Ja det hoppas jag, jag tyck som int om att bara ha forum-kontakt med folk. Man vill ju veta att dom verkligen finns på riktigt också, det blir som närmare då också sen då man ser vad dom skriv.

Lorelai
0

#26 Ja.. jag är så mycket mina barns mamma att jag inte får rum för någonting annat. Men jag jobbar på att frigöra mig, lite varför min man och lillkille har rest iväg. 
Sedan är det såhär.. jag tjattrar så otroligt mycket va.. att om jag pratar i telefon så är det sällan under en timme. :P  Vem har den tiden..

Playja
0

#0… Vilket vackert hantverk!    Skrattande   Synd att det inte fanns en "tubis" (länk till youtube) eller någe så man kunde höra ljudet.

BiGavia
0

Sev, har du kvar stagen i trumman å mittringen?

Cristine
0

Grymt vacker SEV ett riktigt underverk..en sån skulle jag vilja ha.

Festerna på bygdegården är väldigt tama utan din medverkan..kan du inte åka dit och trumma liteFlört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

BiGavia
0

Cool