Med dig... (Bomben)
Med dig är allt så självklart och vackert
Med dig är allt så ljust och skönt
Med dig är beröringen aldrig kall
Med dig gör alls inte orden ont
Nätterna med dig är fina och dagarna glada
Dagarna med dig är ljusa och nätterna klara
Att älska med dig är så underbart mjukt
Att vara med dig är en njutning i sig.
Saknaden att genomgå med dig är tung
Längtan efter att vara med dig är ljuv
Samtal och skratt delade med dig är goda
Tankar och drömmar med dig är för oss.
Det är i sanning ett nöje att stega med dig
Det har jag sagt att jag trivs där med dig
Jag har sagt att jag älskar att vila med dig
Jag har kastats in i ett liv för att älska med dig
Att du är den och att du vill vara med mig, som den jag är bortom allt det de andra ser är för mig den finaste gåva du kunnat ge, min kära Johanna.
Att du i mina stunder av sorg och förtvivlan ger mig och vill ge mig ro och stöd är det största du kunnat ge mig, min kära
Johanna.
Att du älskar den lilla pojken och den förvirrade mannen och vill vårda och hålla om mig är den vackraste tanken du kunnat få fram, Min kära Johanna.
År IVxvi N.E. Sol i 1° skytten, Månen i 18° vågen

Oj
Tänk att en bomb kunde göra mig så glad, det hade jag aldrig kunnat tro… eh, uh, hm. att finna ord just nu var visst inte det lättaste.
<3
*torkar en tår* Det är inte alla förunnat att få en kärleksförklaring på pränt så här.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Ja, väldigt vackert. Dessa Ord.

Lätt att finna ord med de känslorna i kroppen. Glad att ni är lyckliga.

ohohooo.. Trodde inte Häxor.ifokus skulle få se dina kärleksord igen på länge.. men snarare än anat fanns dom där. :D
juni, juli, augusti, september, oktober, november - nu december.
Ett halvår… hur snart hade du väntat dig att jag skulle finna en att proklamera mitt tycke för öppet? ;-)
Man kan ju till och med ibland återhämta sig från döden på ett halvår ;-)

#6 Hmm.. Det är inte december nu!?? :)
Det vet väl inte jag.. jag är i alla fall lätt överasskad. *s*
Nej, du har rätt.. det är inte december.. riktigt ännu.. jag blev nog snöblind :D
Men om en vecka december.. :P
Lätt överaskad?.. det var ju du som tvingade oss samman.. helt mot vår vilja… utan att vi ens fick.. en chans att prata om det..
Eller inte helt.. men ja.. jo.. du vet.. Du såg visst öppningen innan vi gjorde det själva ;-)
Så med det sagt är jag nog kanske aningen mer förbryllad än du. HA, nej detta ä inte subjektivt.. jag är det.. faktiskt.. det har du bestämt…
Nej.. förvirrad var det visst om jag tänker efter.. nästan samma ord, låter lika.. mmm.. fika.. kaffe.. mums.. du.. eh.
Tjenare..

hahaha
jo, visst, hade inte du Lorelai föst oss samman så .. ja, som en vän nyligen sa till mig: "Tänk om OM inte finns" … eller något liknande. Vi är nog mer förvånade än de flesta som finns i vår närmsta krets, men det är kanske inte vår förening du förvånas över utan över att det så snart blev officiellt, och med publika kärleksord.
Det förvånar även mig litegrann. Tror jag. Nej, det förvånar mig inte men det var ändå litet oväntat. Eller var det ens oväntat? Jag visste ju att det skulle komma snart, vi har pratat om bomben. Men jag trodde ändå inte att bomben skulle släppas riktigt än.
surr
Glad är jag, och lycklig som få.