Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 826 ggr
suzies
0

TRIPPELSIFFROR?

är det någon som har ett svar på varför jag ständigt "förföljs" av trippelsiffror?….VARJE DAG ser jag tex 111 333 777 222 444 etc…. hållt på så i ca 1.5år…….jag är även född 05.55 Vad betyder detta??? // Suzie

Coturnix
0

För mig är det samma "fenomen" som ex. när jag jobbar som personlig assistent varje dag ser ogenomtänkta lösningar för bästa framkomlighet.

suzies
0

förklara lite närmare…förstår inte riktigt vad du menar…

fridelfina
0

Är det inte lite som när man väntar barn ser man många gravida och många barnvagnar? Alltså att man ser sådant som upptar ens medvetna eller omedvetna tankar.

suzies
0

tror inte det ….. har funderat i dom tankarna.. det är så väldigt många ggr per dag och har pågått så länge…

Jodrena
0

Vad tror du själv om det här då? Vad skulle det kunna betyda?

[trumman]
0

Börja tänk på hur ofta du ser sifferkombinationer som INTE är trippelsiffror så jämnar det snart ut sig och kanske fenomenet visar sig för vad det kanske egentligen är: en fix idé? :)

Ett tag trodde jag nämligen att jag hade en sån här grej också. Så fort jag såg på klockan var hon 12:21 eller 13:31 eller 02:20 eller liknande.

Helskumt tills jag ick viskningen om att jag skulle ta i beaktning alla de andra gånger jag såg på klockan och hon var 12:03, 16:22 eller liknande ;)

Mvh, T