TRIPPELSIFFROR?
är det någon som har ett svar på varför jag ständigt "förföljs" av trippelsiffror?….VARJE DAG ser jag tex 111 333 777 222 444 etc…. hållt på så i ca 1.5år…….jag är även född 05.55 Vad betyder detta??? // Suzie

För mig är det samma "fenomen" som ex. när jag jobbar som personlig assistent varje dag ser ogenomtänkta lösningar för bästa framkomlighet.

förklara lite närmare…förstår inte riktigt vad du menar…

Är det inte lite som när man väntar barn ser man många gravida och många barnvagnar? Alltså att man ser sådant som upptar ens medvetna eller omedvetna tankar.

tror inte det ….. har funderat i dom tankarna.. det är så väldigt många ggr per dag och har pågått så länge…

Vad tror du själv om det här då? Vad skulle det kunna betyda?
Börja tänk på hur ofta du ser sifferkombinationer som INTE är trippelsiffror så jämnar det snart ut sig och kanske fenomenet visar sig för vad det kanske egentligen är: en fix idé? :)
Ett tag trodde jag nämligen att jag hade en sån här grej också. Så fort jag såg på klockan var hon 12:21 eller 13:31 eller 02:20 eller liknande.
Helskumt tills jag ick viskningen om att jag skulle ta i beaktning alla de andra gånger jag såg på klockan och hon var 12:03, 16:22 eller liknande ;)
Mvh, T