Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 713 ggr
ljung
0

Aj då, såg just!

Det blev visst inte så bra det där…

Sorry?

Min avsikt är, att inte skriva här på ett tag för jag behöver vila lite. Spinna lite tråd i min ensamhet.

Kan jag släppa det här nu? Eller ligger det något och pyr här som jag inte vet om nu?

Blir så ledsen, såg försent att jag borde knipit igen. Jag och mitt skjutgalna finger ber om ursäkt.

Kram/

Trött Ljung

Jodrena
0

ojdå, det låter ju inte så bra. eller vad vet jag, jag vet inte alls vad du pratar om. Varför starta en ny tråd såhär som förvirrar?

Jag tror nog att du kan släppa det om du själv känner för att göra det. Jag hoppas att du får en trivsam tid och att tråden blir stark och bra :)

Vekka
0

Jag vet heller inte vad du menar Ljung? men jag brukar missa det mesta som händer.! Fast jag är omåttligt nyfiken! :) -medfött, tror jag :)

Men jag tror också det är bara att släppa o gå vidare, jag har ingen vetskap om något som pyr :)

Kramar

ljung
0

Ja då återgår jag till det jag skulle göra då…

Läste just tråden Ljung, blev lite undrande om jag borde lära mig något här. Det var en väldigt snurrig upplevelse alltogether.

Nyfikehet är en mycket god egenskap, lider visst av en släng jag med ibland har jag märkt.(ho,ho)Obestämd.

Ha det gott så länge/L

Airamya
0

((((((Ljung))))))) Sköt om dig, spinn din tråd, läs väven och återkom när du känner att har lust till det :)

Så vitt jag vet så ligger ingenting här och pyr. Du försökte hjälpa men som vanligt på nätet så blir det en massa konstiga missförstånd, inget du har orsakat eller behöver lägga någon energi på. Det är en tråd du kan släppa :)

Kram

Ijin
0

Nu är det första gången på länge jag skriver här.

Ta inte åt dig ljung, människor är som dom är, dom ser vad dom vill se och om dom vill ha bråk eller vill ta åt sig på fel sätt gör dom det.

Men så länge du vet att du har en god tanke bakom det du gör ska du inte må dåligt för det.

Då har jag sagt mitt=)

BiGavia
0

Ijin, håller med dej ända från mitt hjärtas djup!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

#5 Long time no hear, vad roligt att se dig igen Ijin….. :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Jodrena
0

åh nej då Ljung, du har inte gjort någonting fel alls :) Nu förstod jag vad du menade men ja, det är nog ingen som förstår riktigt vad det där handlade om.

spindelfot
0

Ijin har rätt - på forum riskerar man att hamna i bråk jämt och ständigt, för det finns massor med dårar på internet.

Men det har inte med dig att göra, strunta i det, det är bara ord på internet, låt det rinna av dig som vatten på en gås.. eller vad man säger. Internetbråk skall man inte analysera för mycket - att göra genomgående psykologiska analyser av idioter på internet och bråken de skapar, det är som att skriva en trehundrasidig bok om flörtkulans relation till arbetsmiljö och säkerhet.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus