Hur sätter man igång?
Jag har varit med om MASSOR som egentligen inte går att förklara ända sedan jag var liten. Har gång på gång genom åren fått höra att jag har "gåvan". DET vet jag….men varför stoppas den av rädsla???
Jag har ganska nyligen återupptagit "min religion" igen…. fått den KONTAKT jag saknat i så många år ! Fått kontakt med mig själv och allt jag ser och är med om. Men jag "skäms" på nått vis över det - för i mååånga andras ögon är det bluff och båg.
men jag vet ju vad jag ÄR MED OM och vad som är SANT för MIG !!!!
Men nu undrar jag…. Hur går jag vidare med min gåva UTVECKLAR den…..
Spår lite i tarot, SER en massa saker och upplever mer där till.
Men hur ska jag våga ta det steget längre
och verkligen LITA PÅ MIG SJÄLV MIN INTUITION och det jag KAN och är med om ???
några bra tips - I hur man INTE tvivlar på sig själv ? LER
Mitt råd: skaffa en bra lärare med MINST 5 års praktisk erfarenhet och öva öva öva.
Mvh, T

"Practice makes perfekt" Att arbeta med det är den bästa vägen. Se till att hitta nån du kan lära av som Herr T säger. Det underlättar och ser till att man inte hamnar på villovägar. Talar av egen erfarenhet. Har fått hjälp "nå djävulskt" av en viss norrlänning här.
Lycka till.
Mvh Sebastian

De har ja me.
SEV 
Du ska absolut inte behöva skämmas för att andra inte tror på det du säger. om de inte trot på det, synd för dem bara.
Va stolt istället. Du har lyckats få fram det alla människor har men inte alla får fram och kan använda!
Som de säger ovan så vore det nog bra med någon med erfarenhet som kan hjälpa dig lite. Det sdkulle jag själv behöva ;-)
Lycka till och var glad över att du är stark nog att använda gåvan!
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

NÅN SOM VILL BLI MIN LÄROMÄSTARE DÅ????? Ler
TACKSAM FÖR ALLT !!!!

Var bor du? kanske det är någon här som kan hjälpa dig.
Det finns säkert ngn i Karlstad som kan hjälpa dig om du söker rätt på h*n.
Mvh, T
Lärare är inte lätta att hitta…… min lit är att de dyker upp, när jag behöver dem!!!
Vandra i Ljus å Skönhet
#8 Man kan göra så, och få vänta en livstid, eller sätta ut för att hitta en och lyckas på två!
Mvh, T
Har nog mina , som jorder mor valt är jag rädd!
Vandra i Ljus å Skönhet

Ja jag träffade en kvinna (häxa medium) som var som en mor för mig, vi hade levt som det i tidigare liv…och i ett annat liv har jag varit magiker….
Men så försvann denna kvinna…. ledsen över det !!!
Nu står jag "rådlös" igen
Hon hjälpte mig oTROLIGT mycket och var min stöttepelare .

Hej vännen min Vildängel!
Du ska aldrig tycka du är dum,så..För de är du inte..
Folk är rädda för de de inte kan se,förstå..
Alla kan ej de helt enkelt..Var glad du kan de för du är unik..
,Du kan så mycket..
Tro är de första man ska ha,rädslan den kommer försvinna den med med tiden.ha alltid respekt för de du gör..
Du kan,tro,tålamod,övning,åter övning,läsa de är de jag har själv lärt mig en hel del på…
kram,ljus till dig vännen lycka till på din magiska resa från en häxa till en annan..,ps..du kan kalla dig häxa för du är en de ser väl jag de..
raven angel
Välkommen, Vildängel…
Till att börja med.
Hur du skall våga ta steget längre, kan jag inte helt svara på, men du behöver nog gå på djupet av dig själv till att börja med och kritiskt granska allt du upplever för att vara sant och de sanningar som folk ger dig. När du har den insikten om dig själv, är det dags att gå vidare, även om alla anser att du är bäng i huvudet när du kommit fram till vem du är.

put…

Hej Raven - Tack min änglasyster.
Häxa absolut !!!
Behöver inte så mkt mer "igång sättande "
DET KOM AV SIG SJÄLV !!!
Men man vill ju alltid lära sig mer !!!
BE BLESSED
Vildängel