Ljung
Vem är du som kritiserar andra i det dom vet och vrider på deras tankar? Tror du inte andra än du själv är insatt i området och då andra är osäker inom något så kommer du med påstående dom vet inte är sanna??
Alltså…ursäkta mig, men dig blir jag inte klok på och varför du gör det du gör?

Och vem är du som blir fullständigt hysterisk och startar en tråd om en för dig fullständig främling, pga ett välmenat råd som inte föll i god jord? Gillar du inte rådet, strunta i det, men hon menade väl.
Ja, du verkar verkligen vara en människa som tänker positivt i alla lägen.. Att starta en tråd på det här sättet är skandalöst, skriv ett pm istället. Jag är så trött på sådana här hysteriska internetutfall baserade på antingen brist på självdistans eller pga okunnighet!
**är ni vuxna eller?
**
Jag hoppas att iram raderar denna tråd snarast..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Oj oj oj…vem är den hysterista som skriver det du skriver???
Nu är det så…jag är inte helt blåst bakom detta som vissa andra är…men jag vet att något ej stämmer och bad om hjälp. Fick trmas tillbaka som jag redan testat…
Men visst…kalla det vad du vill…men jag vet vad jag talar om och det jag talar om skall ej sökas här inne…
Vuxna? Nej inte här inne…
Men tackar ändå för det jag fick veta här inne!!!

'trams tillbaka som jag redan testat'
men det visste väl inte hon om? Stanna upp och tänk till någon gång, innan ni kastar er över främlingar med näbbar och klor! Det här är bara fånigt, äckligt rentav. Det finns ingen självdistans, ingen eftertänksamhet, endast fånerier och högmod i skrivna trådar. Jovisst, försök hugga på mig också med någon slags barnslig- 'i know you are but what am i?'
Men det talar väl mer om dig än mig.
Nog skrivet från min sida, bråkar inte mer om detta, har sagt mitt.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus