Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1484 ggr
Tistel-
0

hoppar in!

Hej alla söta!

Jag hoppar in på ett snabbt besök och säger hej.

Anledningen till att jag inte har varit här på ett tag är att jag har hamnat ganska långt under isen. Pang sa det! Och under de senaste månaderna har jag isolerat mej och inte gjort någonting alls. Inte velat göra något överhuvudtaget.

(det finns ett par som jag har lovat att göra tvål till, men jag har inte klarat det. Och för det ber jag om ursäkt.)

Men inge mer depp-snack! Hur har ni alla haft det? Vad för intressant har hänt sen häxträffen i Juli?  Hoppas allafall ni alla har det bra i snöyran denna mörka oktober kväll.

puss o kram/tistel

fridelfina
0

Det är så livet är, en resa i högt och lågt. Jag har själv lyst med min frånvaro rätt ordentligt och gästspelat korta stunder. Flytt, plugg och familjen sysselsätter mig ordentligt, men just idag är det bara jag och vad jag har slappat, surfat på datorn, gått ett par regnpromenader och prata med goa vänner irl och på telefon!

Önskar dig ljusare tider, tänd ljus, drick en kopp varm choklad och ring en vän, bestäm möte och ta en promenad (kläder efter väder!).

Kram tillbaks!

BiGavia
0

Kramar om dej Tistel…hoppas få se lite mer av dej!Glad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

blodtopp
0

Hoppas du orkar fortsätta simma uppåt så du kommer högt över ytan framöver! Sänder en mängd kramar.

Och du, tvålen kan vänta, DU är viktigare!!!

Tistel-
0

Jag har saknat er =)

Coturnix
0

Hej Tistel- ;)

fairytindra
0

vad underligt Tistel …men sedan träffen i Mora har jag känt ungefär samma sak…en känsla av att vilja isolera sig samt att häxeriet har känts motigt. Men nu i samband med höstblotet så har jag hittat ny kraft och inspiration…kram tindra

KlaraStjarnljus
0

Hej! Skönt att se dig :)

Outrageous
0

Jag hamnar i samma skara som ni, tistel och tindra. Kanske var Samhain en vändning nu?

Iram
0

Samma här, Tistel! Vill bara ingenting. Men det går nog över, eller hur?

Kram!

BiGavia
0

SEV å jag står bakom dej, Tistel….åtminstone jag…kram styrka finns här!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tistel-
0

Goa ni är!

Ja jag känner mej lite lättare, och hoppas det håller i sej nu!

Nå något intressant som hänt medans jag varit borta?

Kramar till er alla=)

Jodrena
0

En intressant sak är väl att det verkar ha blivit väldigt lugnt härinne. Eller det var åtminstone en svacka här, då det var mycket litet aktivitet, för det blev många som försvann på samma sätt som du Tistel. Även jag försvann för ett tag. Så det som har hänt är att det mest inte har hänt någonting, ;)

Jodå, har säkert hänt en del men jag har ingen koll på vad som händer när, tiden och kronologin är inte helt min starka sida ;)

Men man börjar ju undra vad ni hade för er på den där träffen egentligen, ni är ju en hel drös som liksom … *poff* efter den.

Sebastian
0

Träffen var HIF´s höjdpunkt ju. Det kommer bli samma hype igen till våren när nästa träff utannonseras. Sen hände det väl en del där som gjorde att människor sökte sig utanför skärmens värld och började arbeta mer irl sas. Hoppas jag iaf.

Roligt att du är tillbaka Tistel!

Jodrena
0

ja, som sagt, allting går i vågor.

Tistel-
0

#12 haha ja då kanske jag inte har missat så mycket. Känns som jag har varit borta i år o dar, men det har ju bara gått några månader=)

#13 tack du=) roligt att vara tillbaka!