Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 522 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 9/11 å resten av dagen..

Hej, hej….trött,,

Må dagen bli till glädje önskar jag oss alla!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

GodMorgon, blåser iväg lite pigga kramar till dig :)

Här är det lite segt, grått och mulet väder gör en j inte piggare precis *L*

En glädjens dag önskar jag alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Tittat runt på landets web-kamror, de verkar lungt över allt denna Söndagsmorgon. I Mora gick folk som i en manifestation eller nått! Dimma på många håll, men på vissa ställen solbelyst.

Här är det mycket dimmigt å trollskt.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
0

Godförmiddag till er..

Åååå vad jag vill att det är vår nu..  Dumma dumma dumma höst och vinter.. bara grått grått grått.. *morr*

Jodrena
0

Trött ja. Sovit oroligt men det är nog inte så konstigt med allt som händer runtomkring. Känner man oro så är det inte konstigt att man drömmer oroligt menar jag ;)

Så det blev som jag förutspådde, inte jag som väckte någon med nybakat bröd utan jag själv som väcktes med nybryggt kaffe, men jag ska faktiskt baka sedan, efter att ha druckit upp kaffet och traskat ute i novemberregnet med vovven.

Ja, jag har faktiskt goda förhoppningar för att dagen ska bli mysig trots allt som känns jobbigt.

Jag önskar er alla en god dag!

Outrageous
0

God eftermiddag!
Långsam i inloggningarna är jag. :)
Typiskt novemberväder här i Göteborg där jag befinner mig. Mysigt dock. Mysig dag.

BB

aris-eile
0

DITT FEL ! ! !

Varför skall du skicka hit delar av regnet? Du vet att det är okej att ibland behålla saker för sig själv va…?

Outrageous
0

#6 Haha, vad är det för falska anklagelser du kommer med? ;P

Hadina
0

God kväll mina vänner!

Har varit en grå och trist dag idag med!
Men jag har iallafall bakat lite bröd.. så jag känner mej rätt så till freds med mig själv

Brightest of Blessings

Coturnix
0

Ja hej allihop! Idag har flickorna och jag putsat kopparbunkar och ljusstakar. Annars har jag knappast lämnat köket. Men jag är glad att jag har råvåror och kan laga mat. Trivs fint med gjutjärnsgrytorna och värmen från spisen. Något barn undrade varför det inte var någon solnedgång och jag svarade att det var för att den glömt att stiga upp idag. ;P

Jodrena
0

Brödbagarhelg har det varit med andra ord :)

Gjorde i ordning mitt tomat- och ostbröd som snart ska avnjutas med fetaostkräm! Mums!

#9 haha! :P