Go'morrn 7/11 å resten av dagen..
En ny dag å nya glädjeämnen!
En underbar känsla
Musik som man så hör inom sig,
man inte hör den utan själv är musiken
så länge den fortgår./ fritt från T.S.Eliot
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet

Jamen god morgon! De där orden höjde ju humöret flera grader! :)
God Morgon, härliga ord att vila ögonen på så här dags.
Tack för det syster av nordan
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Idag ska vi åka till stockholm.. det finns så mycket saker att göra jämt att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
arbetet - mor och hushållerska börjar jag tröttna på, jag arbetar hela tiden, ständigt, förutom vid datorn.. och jag vaknar med ont i kroppen.
skittrött på kvinno-oket, man skulle varit man, eller troll, eller bo själv åtminstone,
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

God förmiddag mina vänner!
Kan bara hålla med Anco.. härliga positiva ord att vila ögonen på..
Grått, trist och blåsigt väder är det här:(
Brightest of Blessings to all of you!!
#4 var försiktig vännen med vad du önskar dej…. du kan ju få det… på gott och ont…. fast jag förstår dej väl vad du menar.. *tröstar*
Annars är det ju morgon även idag..
Om den är god?? Nja.. jag vaknade av att kryssets hund satt på trappan och skällde och ville in. Hon hade rymt hemmifrån.. antar att det är gott betyg.
Annars är dagen grå grå grå liksom igår.. Lockar mej inte att gå ut men det ska jag ändå.
Ha en fin dag alla..som behöver det.

Är glad idag… Fick äntligen tag på ett par Metallica-biljetter! Lyckades knipa åt mig dem för ordinarie pris mitt framför näsan på snyltarna som köper massor och säljer vidare till skamlösa priser. Hurra!

God eftermiddag.
Gårdagens illamående kom jag fram till antagligen var matförgiftning. Hade en fruktansvärd gårdag men mår bättre idag. Sitter på bussen på väg mot Göteborg. Kvällen förväntas bli mysig. :)
#7 Vad roligt! Alltid fint att ha sådant att se fram emot. 
Dagen är mig god, natten kommer inte vara lika förträfflig…