Godmorgon 6 /11
Har sovit hyfsat inatt.
Ser fram mot dagen.
Idag vill jag göra något som stärker min ande!
BlessedBe vänner!
Vandra i Ljus å Skönhet
God Morgon, även här har natten varit
hyfsad.
Ser fram emot dagen som så sakteligt gryr.
Idag vill jag bli klar, nåja nästan klar, med min klänning :)
Ha en alldeles förträfflig dag mina vänner. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Har haft tvättid och sprungit upp och ner hela morgonen. Inte min favoritaktivitet, men resten av dagen blir nog roligare.
Ja just det! Jag har nog en sansula som väntar på mig på posten!
(Det fina instrumentet som Trumman hade med på träffen för er som var där)
BB allihop.

God eftermiddag!
Händer inte mycket här idag.. är väldigt passiv
Brightest of Blessings to all of you!!

God dag! Jag sov fantastiskt bra, djupt och stilla hela natten (eller morgonen rättare sagt) kanske är det så att jag känner mig litet trygg? :D
En märklig dag är detta minsann, många märkliga skeenden, många tankar som yr i luften och detaljerna vill inte bli uppsnappade.
Himmel Gul
kom inte med strul
… hm.

hela denna dag är så jäkla wasted! jag har faen inte gjort något bra! nu skall jag gå och hämta barnet på dagis.. vi ska leka i skogen och handla lite krubb, förhoppningsvis kan den dåliga dagen, sysslor som inte gjordes och samvetet som följde därefter - dövas i självgodheten jag kan få i ett gott moderskap.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
#5 Du har ju skrivit en massa klokord.. menar du att det är bortkastat?? Det dåliga samvetet är det ju du som ger dej själv..
Vi behöver onyttiga dagar ibland för att uppskatta de dagar vi är överduktiga..
Det kallas visst balans har jag för mej ..
Ahh, idag är det dags att gå en annan väg, dags att säga adjö!
Trevligt att råkas, de som vill ha kontakt vet var dom kan hitta mig. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Sjuk blev jag, på något vis, efter mitt förra inlägg. Huvudvärk, illamående, yrsel, och kanske feber. Varit sängliggandes hela dagen, hoppas på en bättre dag i morgon.

Här har det varit en aktiv natt och endast 3h sömn…det ska tas igen inatt :)
Men har åtminstonde blivit av med mitt städberoende…för ett tag ;)
Många här syns behöva en extra kram i kvällningen
Kram
Jag har bakat mjukkakor idag! Mums!
Vandra i Ljus å Skönhet

#6 ja klokord ja.. 'sitta hemma och vara smart vid skrivbordstronen' har jag gjort, jaja, jag styrde upp dagen sedan.. Nu känner jag mig rätt nöjd. Ett bra klokord kom jag på idag som jag gärna delar med mig:
Är du missnöjd med dig själv, sänk kraven ;) sätt dig sen och skriv en lista.. vad du ska göra härnäst. Med ett jobbigt här och nu kommer man ingen vart verkar det som.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus