Egna kommentarer
Detta är en tråd för alla kommentarer man inte kan skriva i andra trådar pga olika trådars olika regler.
Reglerna i denna tråd är som följer;
1. Endast egna åsikter skrivs. Andras åsikter må skrivas av andra, inte av dig.
2. Endast kommentarer. Inga källhänvisningar, här vill vi veta vad DU tycker, inte vad du läst i nån gammal dammig bok.
3. Om någon uttrycker sig elakt, plumpt eller förringande i denna tråd, se det som ett uttryck för den personens oförsonliga besserwisser-attityd och inte som ditt problem.
M.a.o. se allt som retar, stör eller sårar dig som en NAP (Någon Annans Problem).
4. Känner du ett starkt behov av att kasta elaka besvärjelser på andra, gör det ordentligt när du ändå håller på. Det är ändå bara ditt problem, för alla andra en NAP.
5. Information om vad du eventuellt lärt dig inom någon mystisk hemlig orden är ej av intresse i denna tråd. Inte för att förringa hemliga ordnar och deras otroligt gamla och lika otroligt hemliga budskap och kunskaper, utan endast därför att de är så väldigt hemliga.
6. Allvar är absolut förbjudet, endast ironi och humor (bra, dålig eller mittemellan - spelar ingen roll) får användas.
7. Egna regler må läggas till allteftersom ifall nöden så kräver, de får dock ej strida mot de regler som redan finns annat än i undantagsfall som redovisas på den sjunde planeten inifrån i Andromedagalaxen.
8. Ta inte åt dig. Dra ett djupt andetag, lägg huvudet på sned och se saker ur ett nytt perspektiv. Om du vill.

*skrattar*
Nu börjar det likna någonting..
Vad gulligt. ett slags trådkrig.. Vad blir nästa. :P
Men det är så sött.. det speglar ändå ganska fint de olika typer av medlemmar det finns här.. vad de olika vill ha ut av sina tentakler. Den strikte lite humorlöse, den fria och den anarkistiska. Vad saknas?
Oh.. jag verkligen avskyr hemliga ordnar, ord osm tystnadsplikt osv.. att det verkligen skall så mkt till för att få känna sig lite speciell? Eller en massa regler för att klara att betee sig som folk? För ja.. att betee sig som folk är fött ur regler..

jag har riktigt börjat att hata dessa nya trådar med regler osv, spott och tvi, fyra gånger.
"0 Haha, fick dra flera djupa andetag medans jag läste…. skrattade så jag kiknade. Ironin flödar verkligen i dina regler…..
Tack för en givande läsning :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Hehe :) *beam* Skönt att ni förstår ironin :D
Och #2 Ja, du får älska mig ;) Du får även skriva det :)
*skrattar fortfarande*
NAP? Är det månne en hemlig orden?
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Ja.. och efter första initieringen in i den räknas man som en "KID"
Alltså.. KIDNAP… något att tänka på innan man följer en allt för hemlig orden… Man kanske aldrig kan komma därifrån :-/