Häxor iFokus

Häxor

Etikettsabbater-och-högtider
Läst 1184 ggr
fairytindra
0

Alvablot

Long time no see…

Jag har inte varit aktiv här på länge , men jag ville bara berätta att jag har varit i kristianstad och bott på Bäckaskogs slott samt deltagit i ett höstblot lett av Eta Kristensen. Det har varit en underbar helg och ett härligt blot i natten med stjärnorna som åskådare. Det är sådana här helger som ger en ny energi att fortskrida sitt häxarbete. kram Tindra

Coturnix
0

Det låter verkligen som att du haft det trevligt!;) önskar att du vill berätta mer.

BiGavia
0

Å, Vill du inte berätta mer, bara pratat med Eta i telefonSkrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Searchingmoonwolf
0

Joo, jag vill också, nybörjare som jag är, få höra mera om din helg, Fairytindra! *nyfiken* SkrattandeCool

Mooncandle
0

Låter härligt! Träffat Eta - en underbar kvinna/häxa något hon utför regelbundet?/Mooncandle

fairytindra
0

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska berätta….Det var två häxor som var klara med sina kurser och fick avlägga sina häxlöften. Vi avslutade hela ceremonin med att skicka upp en varmlufsballong i miniformat med önskningar inför våren. Ja jag håller med om att Eta är en underbar kvinna.  kram tindra

Mililot
0

Vad trevligt det låter! vad bra att du har fått ny energi :)
Vad var det ni blotade?? Och en liten dum fråga kanske, men vem är Eta Kristensen?? Låter som en riktigt trevlig och klok kvinna

BiGavia
0

Hä har du adrssen till hennes hemsida , Mililot http://web.telia.com/~u45409106/  kram / TokkärringenGlad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Mililot
0

#7 Tack så mycket BiGavia

Kram/ Mililot