Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 605 ggr
BiGavia
0

Mörkret har fallit..

Gör reflex halsband till mina katter, å lägger in allt skydd jag kan mot kantiga framrusande saker med brinnande ögon.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0

Lugnet har fallit över hela fokus endast tallarnas sus hörs utanför!

Må alla få en fridfull sömn och fyllas med verderkvickelse.

Anco
0

Håller med om att det är lugnt här denna helgen.
Må dina katter akta sig och vara försiktiga…. önskar detsamma för min gammelman. Iofs är han så pass gammal nu att han bara går kortare promenader, är mest inomhus nu under vintern :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Jodrena
0

åh men ser ni inte att i mörkret blänker många små ljus över oss? Kantiga saker med brinnande ögon? Åh, men katter är väl inte så kantiga? ;) För nog brinner även deras ögon…

Men ja, reflexer vore inte dumt att ha till en svart hund heller, nu när hennes gamla har gått sönder.

BiGavia
0

Bilar e kantiga,  å blänkande små sakerna ovanför oss e inte tillräckligt ljus för vissa människorSkrattande

BiGavia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För de som har svårt för sömnen…räknaGlad

Anco
0

#3 Har införskaffat ett blinkhalsband till min vovve, hon är helsvart så hon försvinner snabbt i buskarna nu på kvällarna om man inte har blinket på henne :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Jodrena
0

#5 åh vad fint de går på rad :D De borde hoppa över ett staket också, men den kommer nog längre fram.

#6 Ja just det, din såg ju ut som min trots att de är helt olika raser kommer jag ihåg nu :D Ja, det är många som har de där blinkande halsbanden. Men de går väl på el, reflexer kostar mindre (och inte bara i längden)

Jodrena
0

#4 nja, helt kantiga är de nog inte, men icke desto mindre gör det nog vääldigt ont att bli överkörd av dem. Så det är bra att se till att göra vad vi kan för våra vänner som inte riktigt förstår att hålla sig ifrån vägarna.