Go' kväll!
Den magiska skymningen faller, å ridån vittrar sönder..sök ditt jag! Nu är tiden inne att träffa förfäder å få ledning!
Vandra i Ljus å Skönhet

Skulle önska…att jag stod i skogen, stilla, tyst känna fötterna sjunka allt djupare, sökandes rötterna, fyllas av fridfullhet, välkomnas vänligt, påbörja en underbar o givande färd……men istället jobbar jag till 00.30 :( även igår :(
Go`kväll till dig bigavia, önskar dig en givande kväll :)
God afton…
Beklagar… Det kan inte vara så trevligt. Vad jobbar du med… Du kanske gör något väldigt viktigt som får större verkan i det som kommer… En högre mening liksom?
Jag hoppas att den inte går sönder du :S huvva..
God afton på er!
Mörkt kan man verkligen kalla att det är utomhus just nu. Lyser upp inomhus med ljus.
#1 Om du inte har långt till skogen, varför in gå en sväng när du kommer hem…?
#0 Du skriver att det nu är tid att att träffa förfäder å få ledning". Vilken dag är det egentligen det gäller, igår eller idag (som Samhain var/är)?
Vilket som, ha en skön lördagkväll!

Tyvärr begränsar min hälsa mig ikväll annars hade jag gjort precis de ni skriver om, gått ut i skogen och spenderat tid men får ta tag i annat den här kvällen istället.. ha en bra kväll alla :)

Åh, vi har myst i vår skogsbacke med rökelsekåda i öppen eld och korvgrillning i mörka kvällen. Legat med ryggen mot Moder Jord och spanat i himlen på stjärnorna och sett ett stjärnfall.
Tidigare idag var jag och fick energimassage i Liljeholmen, känner mig stark och mår toppen!
En härlig dag med en underbar avslutning!

God afton. Så "udda" tider tyder på ett arbete av vikt. I natt avstår jag ifrån att sova ute. Sju grader minus nu.
#6 Vilket vinterväder ni har hos dig!
Vackert som en tavla :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman