Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 907 ggr
ljung
0

Som två andra dårar!

Var iväg i skogen i går. Hade jag haft mobilen med mig hade ni fått se en grann syn.

Picture; En kvinna i full mundering med en Stor ryggsäck full med ved under manteln så det såg ut som en jättepuckel. En fullklädd kvinna till brevid körandes på en barnvagn med Sjalen snodd runt huvudet och vagen packad med diverse märkliga ting. Två olika vantar på händerna och ficklampa i munnen. Såg ena mest ut som en bag-lady. Oj, inte att förglömma den fina Ica-kassen i handen med, var ju lite extra krydda förstås.

Ja ,ja de har nog vant sig i byn vid det här laget…hoppas jag(ho,ho)

Nåja, allt som allt en underbar stjärnklar natt med massor av stjärnfall. Trummorna ekade genom skogen, blandat med samtal om gudinnor, släktforskning och många glada skratt. Lite vino, på det givetvis. Sedan i frostprydd mark vandra hemåt, frossa i mat och gå och lägga sig. Det var väldigt befriande att inte "jobba" sig igenom en högtid för en gångs skull. Igår fick vi bara njuta och koppla av!

Kram så länge/L

BiGavia
0

Det lät perfekt, hela tillställningen, eller kanske föreställningen.Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Vekka
0

Hehe…var det mig o min vänninna du träffade på? nej, skämta bara :) men det kunde varit! jag ser nog inte riktigt riktig ut ibland :)

Blir allt lite avundsjuk. Verkar som det har varit en trevlig kväll.
En annan jobbar ju som sagt :(

Anco
0

Haha, har ju sett er fullpackade tidigare så jag kan fullt ut se synen framför mig.

Önskar att jag kunnat vara med :) Kram

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman