Trolltyg i tomteskogen

ååååååååh! Jag älskar den filmen!! :)
"Nu ska det bli ett bröllop, vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da bröllopsfest"
"Var e fjant? Här e jag mamma"

oh vad jag blev glad att se denna! Det var min favorit när jag var liten, vi hade den på video (som man hade på den tiden) och vad jag älskade att kolla på den! :)

Underligt vad olika betydelse saker och ting får beroende på vad man har omkring sig för tillfället. Vilken annorlunda symbolik trollen fick just i kväll…

underbar film!! :) den har jag :)

Ja den filmen älskar jag med min älsta dotter avgudar den oxå(hon är 21år idag) ""Fjant va är du? här mamma""
Sedan älskar mina andra barn och jag Trolltider som har gått på tv som adventskalender(Häxan Mara,Fen Dorabella små trollen mfl den kan gå flera gånger om dagen här hemma.
BlessedBe/Hias
Kanon!
Jag laddade hem den och såg den i julas. Så underbar.
Onkel Kosska är favoriten :D

den är ju bara sååå himmla bra så synd de inte visat denna på många år

Hm nä den har jag totalt missat men jag var i 14 årsåldern en otroligt rörig och turbulent tid i mitt liv. Vill se hela, kanske får tid nångång.

Idag är en bra dag för att se på film.
Vad lustigt.. Jag såg just idag på den filmen… hahahaha.. (igen)
När jag var fem år och lärt mig hur videon funkade, smög jag upp på mornarna och satte på den här filmen. Jag tittade på den varenda morgon tills pappa spolade över den, för han var orolig att det skulle vara skadligt för mig att se Trolltyg i Tomteskogen för många gånger! 

den där boken som beskriver tomtarna.. som de visar ibörjan, den är så jäkla bra! skitcool.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Det finns som serie också. Jag vet inte om den är översatt till svenska, men dn finns på engelska. :)