ny och nyfiken
Hejsan, jag är ganska ny här och har ganska nyligen börjat söka vägar för vidarutveckling.
Eftersom mycket om inte allt är ganska nytt för mig har jag lite frågor och är givetvis tacksam för andra tips och råd med.
Jag har en tarotkortlek och några böcker om vad korten betyder, men har inte fått kläm på hur man utläser några svar ur dem. Förslag?
På fredag bör jag få hem min pendel. Har inte riktigt förstått mig på dem heller. Såg i en annan tråd att det finns speciella dukar för pendel, vart får man tag på dem och behöver man en sån egentligen?
Något man bör tänka på när man håller på med kort eller pendel?
Vore kul om någon hade tips på hur man (om man ens kan det) styr drömmar. Har fått föraningar via drömmar tidigare men är inget jag kan förstå eller frammana själv idag.
Tack på förhand 

Hej och välkommen Combi!
Det finns många trådar här som kanske kan vara till hjälp för dig, om du söker efter t.ex. pendel.
Angående om du behöver en speciell duk eller ej, det är ju helt upp till dig själv, anser jag. Det gäller alla redskap över huvud taget, du bestämmer själv om du behöver dem eller ej ;)
Och visst tror jag att det går att styra vissa drömmar, men det är ingenting jag behärskar. Det borde ju finnas en del böcker i ämnet tycker jag :) Förhoppningsvis får du bättre svar på dina frågor av någon annan som är mer inriktad på de saker du undrar över. Jag ville mest hälsa dig välkommen :)

Det tackar jag för :) Eftersom jag fortfarande befinner mig i början på min resa så läser jag allt som verkar intressant just nu. Och det är mycket!

Det tackar jag för :)
Eftersom jag fortfarande befinner mig i början på min resa så läser jag allt som verkar intressant just nu. Och det är mycket!

ops!