Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 638 ggr
Blodeuwedd
0

Vill vi idag 26Oktober?

Ja kortfattat.. Vad vill vi idag?

spindelfot
0

idag skall jag äta människokött för första gången..!

HAHA NEJ DET SKALL JAG INTE

jag ska städa lite härhemma, äta, det vanliga.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Blodeuwedd
0

Huwa spindeln.. har du blivit kannibal. Jag vill att du slutar med de dumheterna.. ;)

Annars vill jag att sanningen visar sej som den är, i sin fulla prakt.

Jodrena
0

jag vill böja tiden, jag vill hinna göra flera saker samtidigt, nu. jag vill att firandet inte ska bli långdraget idag. jag vill vila mina ögon. jag borde vara expert på vad jag vill, och vad jag vill ha, då jag fått frågan så många gånger nu, men jag vet inte. vilket ju gör det ganska spännande att få presenter, för då vet man ju inte vad man får! :D

Coturnix
0
  • Jag vill att skatan slutar äta på vår pumpalykta som barnen skar i går och satte ut på "mjölkbordet" ;)
  • Jag vill att min kniv som hängdes upp på väggen i sin slida återfinns. Endast slidan hänger på väggen av någon underlig anledning.
spindelfot
0

okej, en lista:

• lära mig hur jag säljer mina fonder, innan rekordförlust sker.

• lära mig förenkla algebriska uttryck.. har fortfarande inte förstått hur man gör sånt.

#4 ja du, den där kniven, vad har du tagit av skogsfolket sista tiden, kanske de har den som gisslan och lån? löven du fick hem, kanske var förtrollade skatter som måste lämnas tillbaka ;)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Endroppeihavet
0

Jag vill att mitt huvud ska sluta kännas som det håller på att sprängas eftersom det är fullt av slem. Att mitt skolarbete magiskt kan skjutas upp så jag kan koncentrera mig på min absoluta högsta önskan idag. Sova.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

aris-eile
0

Jag Vill att denna dag skall minnas, vårdas - tecknas ner och de kunskaper som kommer ur den skall användas till gott.

Såväl för alla av er och för mig.

//

aris-eile
0

Ja.. det blev ett nytt stycke musik iallafall… så det var väl en form av nedtecknande och vårdande för goda syften.

Zoraye
0

Idag ville jag få massor gjort men tiden gick alldeles för snabbt, trots extra timme. Bah.

Coturnix
0

Kniven är fortfarande spårlöst borta. Och jag kämpar allt vad jag kan uppbringa för naturen?! Pumpalyktan har jag burit in och ställt på köksbordet. Var på ett möte ikväll som gjorde mig ännu mer desillusionerad över vad som styr här i den mänskliga världen än vad jag var innan.