Ny
Hej!
Har suttit och läst alla bra inlägg. Kände att jag också ville var med
.

Hej och välkommen Gallis! :D
Välkomme Gallis.. hoppas du kommer att trivas här bland oss.
Be ware of the … unspeakable ;-)

hej hej och var välkommen :)
hej o välkommen!

Välkommen hit!
MVH Isnornin

Välommen!

hm, gick in för att läsa på din person-beskrivning, på din sida, men inget fanns det där.
Känndes litet skumt, för mig.
Men presentera dig gärna litet närmare, så kanske det känns bättre för mig, att hälsa dig välkommen vill säga.
Gallis, välkommen… skriv mera.

Vandra i Ljus å Skönhet
Tack så mycket allihopa. Har inte hunnit göra ngn personbeskrivning ännu men det kommer. Tiden räcker inte till riktigt.
Skriv, det går ju att ändra eller fylla i!
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag har skrivit några rader. Får väll snygga till det allteftersom.

Hej

hej gallis, nu stod det litet mer
Japp
synd bara att man inte kan få det man har minst av TID…
TID , tar man sej, den kommer inte.
Vandra i Ljus å Skönhet
Ja det hade ju varit bra om man kunnat göra det
. Har nog lite för mycket av allt djur & jobb. Men nu är det ju ialla fall Fredag!!

Tid? Det är ju det enda som är rättvist på den här planeten. Vi har alla 24 timmar om dagen till vårt förfogande. Varken mer eller mindre.
Välkommen hit:)
VA???
Aris- eile, kram om dej som tröst , men dygnet består av 24 timmar, varken mer eller mindre. hur än vårt önsketänkande ser ut! Snart har du snott åt dej en bit av mitt hjärta!
Vandra i Ljus å Skönhet

#20, ;) I inläggen ovan min post så talas det om att inte ha tid.
men men men… jag …. ah det är därför jag bara har 183 dagar på ett år… :S
Nej, men allvarligt jag har för mig att det är lite mindre än 24 timmar… typ 23:56 eller så men det är så jobbigt att ställa om klockan varje dag efter att passa stjärndygnet (jodens rotationstid), så vi låter det bero lite… men vi justerar det väl med skottår eller så så vi klämmer in en extra dag istället…
Men med min dygnsrytm… spelar det faktiskt ingen roll hur många timmar det än är, så länge jag kommer ihåg att inte ringa olika kontor runt fyra på söndagsmorgnar.. ovnt om folk där då…

Jo du har rätt det är inte 24 timmar. Men det är den generella uppfattningen iaf. Men du.. Det där var en bra idé. En callservice för nattsuddare. Liksom en för de som alltid ringer när man gått på lunch. Det vore ett steg i rätt riktning det.
Välkommen Gallis , hopps du ska trivas hos oss.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman