Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 752 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 24 okt!

En kylig ruggig dag, längtar tillbaka till kusten…lite varmare där trots blåst. Idag skulle jag vilja ha sol, men den finns ju där någonstans. De e väl att öppna seendet å se solen.

Må er väg solbelysas idag!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0

Så, det verkar som denna tråd vill dö…

dragonstar
0

God morgon är nog fel med god midda passar snart. Jag är dunderförkyld ont i halsen som bara den. Så det blri en lugn inesittarnag med fokus på läxorna.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Blodeuwedd
0

Min uppkoppling är konstig idag.. det tar en evighet att öppna en tråd och när jag skrivit får jag meddelandet att sidan inte går att öppna..

Å andra sidan känns det lite som om hela Häxor håller på att dö ut inte bara denna tråden.

BiGavia
0

Nej, häxsidan dör ej! Men kanske tråden, det har ju blivit två dagstrådar nu.. å de kanske e en för mye!?Skrattande

BiGavia
0

Tror häxorna e ur form , just nu!

Blodeuwedd
0

Hoppas du har rätt BiGavia.. vi kanska ska slå ihop trådarna till en som heter Godmorgonviljan ;)

BiGavia
0

Nä, vilja tråden e bättre för den låser inte fast till en viss tid på dagen… e själv slö att skriva å har ingen inspiration till nya trådar.. Men de kommer!

Blodeuwedd
0

vill vi ha viljan kvar.. ;)

Bra att du fick en vilja BiGavia.. du som skrev att du ville ha en..  *s*

Jodrena
0

Det är ju höst. Det är vad det handlar om. En tid för att se inåt och lyssna till sig själv, jag tror att det är det det handlar om nu när det inte är så livat härinne. Folk är inte så utåtriktade, helt enkelt.

Ja, det är ju två liknande trådar, det är det.

BiGavia
0

haha , du har rätt BW. Jag fick en vilja, å du hjälpte mej som du ville.

Blodeuwedd
0

Jo du har förmodligen rätt, det är bara det att jag inbillar mej att om man har för mycket tid att se in i sej själv så kan man fastna där inne.. och det tror i alla fall jag inte är så lyckat..

Fram för mer sol, sommar och utåtriktning! *s*Mindre höst och mörker..

ha ha  å jag fick ett leende i fejset…. tack för det, för det behövde jag.

Coturnix
0

God morgon alla! Jag har sovit så länge som jag ville. ;)

Jodrena
0

#11 Ja, det har du förstås rätt i, man kan fastna, jag menar bara att det inte är så förvånande att det är såhär om hösten. En vacker tid. En av mina fyra favoritårstider ;)