Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 838 ggr
aris-eile
0

Vilja för 23 oktober

Jag har bett om att en tar över denna tråden, då det var min vilja att folk skulle börja vilja för andra.

Nu är målet uppnått och jag vill lämna över själva inspirerandet att skriva till någon annan.

//

Stormhatt
0

Vill kunna fokusera idag och få mycket gjort. Önska mig lycka till…=)

Ugglekatten
0

#1 Lycka till Stormhatt!

I dag och i morgon fokuserar jag på att återträffen med jordläkningskursarna och att träffa eldsjälarna på Wattholma gård blir supergivande.

Jodrena
0

Jag vill som sagt leva i en värld utan tickande klockor. Jag vill kunna sova när jag äntligen sover, utan att behöva få ångest för att jag somnat när jag väl vaknar. Jag vill kunna sova mer normalt, som ni andra gör.

Blodeuwedd
0

Jag vill få orken att räcka till i dag till det jag behöver göra. Natten led brist på sömn, men det var för en god sak.

Nu vill jag gå ut i solen och ta in energin från skogen.

Lycka till med din önskan Stormhatt :) och även alla ni andra som önskar er något av dagen.

Jodrena din önskan om att sova normalt som oss andra…. Vem är det som säger att vi är det normala?? ;)

Jodrena
0

#1 åh, förlåt, jag brukar vara litet blind i nyvaket tillstånd. Jag vill att Stormhatt ska finna fokus idag.

#4 Helt sant, helt sant. Men, det normala baseras väl på vad som är vanligast, och det är inte särskilt vanligt att ha mitt sov-mönster precis. Att leva i ett samhälle där man inte klarar av eller tillåts att följa sin egna rytm är inte så lätt alla gånger, om man inte kan anpassa sig själv, vilket jag bittert fått inse att jag inte kan göra.

Detta är ju faktiskt sista dagen. Den kommer jag att fira i ensamhet. Jag vill faktiskt för en gångs skull städa. Sedan vill jag bara mysa, tänka tillbaka och göra mig redo för nästa liv.

(oj, det där lät inte bra insåg jag. haha, kunde ju misstolkas grovt till och med. Imorgon fyller jag 25 och kliver in i andra fjärdedelen av mitt sekel, därför är det stort, så no need to worry.. )

Jodrena
0

Jag vill att den här tråden ska fortsätta, jag gillar den. Så jag hoppas att vem det nu är som a-e bett ta över, gör det :)

Hur går det med era viljor, får ni det som ni vill idag? Det hoppas jag på.

Själv har jag fortfarande inte riktigt städat ordentligt, det händer så mycket nu och alla vill ha kontakt med mig idag, men nu är det nog tid för litet städning… trodde jag ja (telefonen ringer i ett här) … men snart så, snart ska jag göra som jag vill.

Coturnix
0

Jag ville ha ett svar av en handläggare å kommunkontoret på min ställda fråga om konsekvensanalys. Och även om svaret var "goddag yxskaft" så är jag glad för att de svarade iallafall. ;)

Må allt gå er i händerna! Vem som sover som de ska vet inte jag. Inte jag iaf.

Och imorgon ska vi ha födelsedagskalas här på forumet då! ;)

Du bjuder väl på tårta?

Jodrena
0

#7 Åh, visst är det kul att få svar! Även om de inte alltid är så givande, men att de ändå visar att de faktiskt har tagit emot frågan, det borde alla göra, alltid. Det är det minsta man kan begära, att de åtminstone svarar "jag kan tyvärr inte svara på din fråga just nu" … men, det är alltför många som låter bli bland myndigheter m.m. tycker jag. (t.ex. Stockholmspolisen borde ha skrivit till mig för några månader sedan tycker jag, otacksamma ….. nä nu ska vi vara snälla och glada! :D )  

:D självklart blir det tårta! … um, kanske … Oskyldig fast bara om jag får presenter! hehe ;)

Jodrena
0

wow, jag har faktiskt gjort någonting idag :D Viljan har verkan, jag har lyckats plocka i ordning lite iallafall, och snart ska jag dammsuga :D

Skäms och så har jag visst missat att Coturnix varit på möte och träffat kommun-folket rent av personligen, jag som trodde det handlade om någon slags post, e-post eller gula-lådan-post eller så.. eller kanske till och med ett telefonsamtal. nåja…