22 viljor i oktober...
… eller så blev det lite tokigt nu.
Onsdag, mitten på veckan… efter denna dag är det mindre än hälften kvar.
Bra jobbat alla, så långt… Sedan är det vila för vissa.
//
Idag… Vill jag festa på juice, vitaminer och en massa kolhydrater i olika former.
Jag vill sedan vila. Natten har varit bra mot mig och dagen kommer bli ljuv.
Det blåser en aning, men det verkar som om stormen dröjer en stund till. Så vila, sova och drömma… är vad jag vill använda delar av dagen till.

what är det onsdag idag??
Jag vill gå ut på promenad med me myself and I, sen vill jag spela settlers resten av dagen. -nörd-

ska hämta på dagis.. och lära mig att förenkla algebraiska formler.
och så blir det kanske ett föräldrarmöte ikväll också, kommer nog bli kul! vi ska få se bilder på barnens pedagogiska utveckling..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
JAG VILL ATT INTERNATIONAL CAPSLOCKDAY SKA PÅGÅ HELA ÅRET!!
:D
Jaaaa… jag fick sova lite… och drömma.
Nu vill jag minnas vad det var :S
Så vill jag att klockan skall visa 17-någonting.
Jag vill… faktiskt nu…

Jag vill slänga alla klockor. Inte bara mina utan alla i hela världen. Vissa prydnadsklockor kan väl få bli kvar, men inga klockor ska få ticka fram, om jag får som jag vill.
Sedan vet jag inte riktigt vad jag vill längre. Med livet och allt. Jag vill komma ut ur dimman, för även om saker och ting har blivit klarare är jag fortfarande i utkanten av dimman. Vilken sida av dimman jag kommer ut till, återstår att se. Men jag vill bara komma ut därifrån nu. Jag vill kunna se klart, jag vill att vardagen ska vara fri från smärta, jag vill få ordning på det nya livet som börjar på fredag, då jag går in i andra fjärdedelen av mitt sekel.

Jag vill att det dyker upp något framför mina fötter som gör det möjligt för mig att vandra den väg, göra det val jag har för avsikt att påbörja i Januari. Men då behöver jag börja trampa utanför stigen redan nu. Släppa kontrollen men det vet jag inte om jag faktiskt vågar, för vad jag verkligen vill är att finanskrisen blåser bort. Det skulle göra det aningen lättare.

#8 jag förstår dina ord, och din vilja. Jag har själv varit där, men jag tror att jag har börjat "lura systemet" litegrann. Man kan göra som man vill, man kan trampa utanför stigen, utan att allting behöver rasa. Du kommer att märka det när det är dags, hoppas jag. Börja trampa utanför litet smått, så kommer du att märka att det faktiskt går ihop, förhoppningsvis. Det är viktigt att följa sin vilja, så följ den, om den verkligen är sann. Följer du den sanna viljan, kommer det andra nog att lösa sig ska du se. Jag vill till och med säga följande, eftersom detta nu ändå är en tråd med viljor:
Jag vill att Astraea skall våga trampa utanför sin stig, utan att behöva slå sig eller hotas. Jag vill att hon ska se att det är möjligt att hitta en lösning.
Så :) Det går om man bara vill.

#9 Du har så rätt i det du skriver, att man själv påverkar sin väg. Exakt så är det! Jag är rätt bra på att tänka så överlag i livet men när det kommer till det här området fegar jag. Det jobbigaste steget har jag redan avklarat. För mig var det att acceptera vad jag faktiskt behöver göra. Det var att släppa på den mesta av kontrollen. Nu behöver jag, på mitt kontrollerande vis, förbereda det slutgiltiga klivet. Men! Jag inser också att om jag inte har lyckats med det jag vill behöver jag ändå ta det klivet. Så, MOD och SLÄPPA KONTROLLBEHOVET är vad det egentligen handlar om. Att följa sitt hjärta är inte alltid lätt, men det är den enda rätta vägen. Det finns ingen återvändo. :)
Så, tack Jodrena, att du vill för mig. Jag återgäldar det med att uppriktigt vilja att du hittar dit du behöver i dimman. Att oavsett var du hamnar att det blir till det bästa.

Idag vill jag sova ut efter en sömlös men härlig natt :) sen vill jag också att min hund ska må bra i magen och kunna äta samt att jag hittar någon toppen mat till mig själv för snart dör jag av hunger.

#10 Detta gjorde mig glad att läsa min vän :)
#11 åh, där sa du något. Mat, jag vill mätta magen med någonting gott. Jag vill att du får som du vill :) och jag vill att hunden kryar på sig, inte kul när de blir dåliga…

#11 Om du tycker om soppa och morötter och har det hemma, morötter vill säga.
Slanta ca 5-6 morötter + 1 potatis (kanske även palsternacka).
Hacka en gul lök.
Koka upp i 1l vatten + buljong.
När allt är mjukt - mixa.
Krydda om du vill.
Klart!!!
Kanske en klick creme fre…hur fasen stavas ordet??!

#13 fraiché ;)
jag äter ju inte morötter eller potatis.. suck.. fast sån soppa är väldigt god. Jag gillar inte att mixa den däremot, gillar när det är bitar, känns genuint..
Jag vill hem!
Vandra i Ljus å Skönhet

nu blev jag sjukt sugen på morot och potatis! THANX! >:( >:(