Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 836 ggr
aris-eile
0

Viljan den 21 oktober

Det närmar sig 1 november och planer, tankar och vänner börjar trycka på… Vintern springer mot oss med stormsteg och vi skall minnas våra som passerat och de heliga genom tiden.

Men ännu är det en stund kvar till dess och vi koncentrerar oss på denna dagen.

Dagens vilja, dagens drömmar, dagens önskningar.
//

spindelfot
0

den här dagen.. vart fan tog den ivägen? nu ska jag åka och hämta på dagis vid fyra, och jag har inte fått någonting gjort, jag blir knäpp!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Astraea
0

#1 Jaru, ibland undrar jag mer än annars. ;)

aris-eile
0

Jag vill att min syster skall få ro och vila… jag känner mig otroligt maktlös och det är jag inte helt van vid.

Jag vill ha lugn och ro i mitt eget liv, så jag kan förbereda mmig inför vintern.

Jag vill att mina barn skall bo närmare mig.

Jag vill att min vän skall komma hem snart.

Jag vill att detta som sker runt oss alla i denna cirkel bara… får.. utvecklas utan hinder.

Blodeuwedd
0

Jag vill att min dotter blir frisk!

marinelady
0

Jag vill veta hur den kommer sluta och vad människan tänker :)

Coturnix
0

#5 Vilken människa? Cool

Jodrena
0

Jag vill bara vistas i den här känslan av ro. Jag är accepterad av alla, i en tid då jag trodde att jag skulle förlora alla. Även dem som jag blivit tvungen att såra, har jag kvar som mina vänner. Jag kan inte vilja något mer än såhär just nu, det är mer än jag kunde vänta mig. Så jag vill bara vara i den här stunden, njuta av att allting är som det ska vara.

Jodrena
0

När jag öppnar ögonen klockan 22:00, vill jag att min blick skall mötas av någonting vackert.