Anmälningar till Höstträff i Haninge(Stockholm)
Vore tacksam om jag kan få in så många som känner att de vill möta upp till en höst träff i okt. Skriv gärna ett datum som passar bäst för eder för jag föreslår 18-19 Oktober bör få in detta innan den Fredagen 29/8 så jag sedan kan sända vidare till kommunen.
Eventuella sovplatser kollas upp jag har 3sovplatser kvar sedan 5tidigare tingat plats här men vet att systrami Lousu kan eventuellt ha några platser samt vi kollar upp andra alltenativ
Krax o Kram Hias
Anmäler mig här! Sovplats har jag. Hela oktober funkar UTOM den 18:e. Då håller jag själv kurs.

Jag kommer gärna vilket bra iniativ
Det är datum som passar mig ochså. Det vill säga 18e och 19e oktober.

jag är på 

Låter spännande
SEV 

Jag är absolut på om jag kan. Och ja, det tror jag nu att jag kan. Även om hösten är osäker.

Jag kommer om jag kan. Har inte fått höstschemat än så jag vet inte när jag kan.
Visar upp mitt bleka nylle….
Vandra i Ljus å Skönhet
jag är på!

Hej nu har jag kommit åter från landet och jag kommer skriva ner vilka som anmäler sig och jag har 3 sovplatser kvar här Kram Hias

Kan jag göra en preliminärbokning? Vet inte hur höstschemat ser ut än med tentor och grejer..

#13 Klart du kan göra det inga problem /Krax Hias

De som kan kosta är va du har tänkt för boende + mat samt ev resa då och jag har ju en plats här hos mig om du vill kvar /Krax Hias

#17 du har en plats hos mig absolut/Krax
Kommer gärna jag, över dagen :)

Du är så välkommen systrami Krax

- Dessa har jag just idagen skrivi ner till träffen,och allt är på en öppen nivå Krax:
- Bigavia /sover hos mig
- Juvela/sover hos mig
- Spindelfot
- Eiyra
- Waara
- Trollvind
- Vildblomma
- Bloudwedd/sover hos mig
- Tistel_/sover hos mig
- Dragonstar/sover hos mig
- Solkvinna,Qutrageous
- endroppeihavet
- Astraea
- Lousu
Har två sovplatser kvar om någon skulle eventuellt behöva och systrami Lousu kan eventuellt ta in några hos sig. Krax Hias
Ser bra ut, den däringalistan.
Vandra i Ljus å Skönhet

Några förslag jag har som vi kan göra till träffen om de skulle vara intressant är:
Att vi syr en väggbonad av att vi alla ta me oss en tygbit 30cmbredd och lika hög och denna syr vi tillsammans när vi möts och kanske någet vi kan sedan kan bruka i vårt nybildade samfund?
Jag kan lära ut mitt bad/fotsasalt som kan vara mysigt att bruka sedan till hösten.
Och kom gärna me fler ideer /Krax Hias

Ja #23 de låter som en tummen upp absolut och min 18åriga son Odini anmäler sig me.

Hias, du missförstod mitt inlägg, Jag skrev att det låter intressant, inte att jag skulle komma.
Nu då jag fått fundera så vet jag att jag inte kommer att närvara.
Så, ha en underbar träff, och blir den bråkdelen så bra som den förra blev, så kommer ni att jubla efteråt.
SEV 

Lungt broder skyller på värme du vet inga problem ,Må dina ord vare me oss Krax o Kram Hias

hm, undras just varför inte jag står med på listan, nu då. Jag var väl rätt så snabb med att anmäla mig i spindelfots tråd, trodde inte att man skulle behöva göra om det, eller på två ställen?
Och när jag ställde frågan till er ang. vem som var ansvarig för vilken samling, så sades det ju att det var en och samma träff och att ni samarbetade, så vad hände då egentligen? en liten miss, eller?

#28 förlåt du är givetvis me här du skrev nog in på spindelfots tråd , Korrekt lista me alla kommer till 1 september Krax o Kraam

jooo, jag gjorde det, men jag har inte sett till den på ett tag, så jag misstänkte att denna tråden gällde samma träff….tur att jag hade rätt då.

Du är välkommen och behöver du en sovplats? Krax

som jag förstod det så skulle vi övernatta i en scoutstuga, om informationen fortfarande stämmer, det vill säga.

Nja de är inte den platsen som just nu är i faggorna utan de lutar åt Jordbro gravfält och där finns inga övernattnings stugor .
Krax hias

Jordbro gravfält är ett gravfält som ligger i Haninge kommun, på Södertörn i Stockholms län. Gravfältet innehåller mer än 800 gravar från tiden 500 f.Kr. till 500 e.Kr. Gravfältet ligger söder om bostadsområdet Jordbro, cirka en kilometer från Jordbro station, eller ungefär en och en halv kilometer norr om Västerhaninge samhälle och station. Sydväst om gravfältet ligger ett litet naturreservat, Gullringskärret.
Gravfältet ligger relativt högt, och utgjorde under en tid havsstrand (då landhöjningen inte ännu rest marken till dess nuvarande nivå). Man har spekulerat att kanske kom folk till detta gravfält med båtar, för att begrava sina döda. Men egentligen vet man föga om vilka som ligger begravda här, eller varifrån de fördes hit.
På några ställen i området kan man se lämningar av gamla hålvägar.
Gravfältet är ungefär en halv kilometer långt och cirka 300 meter brett. Järnvägen (Nynäsbanan) går genom fältet och delar det i två delar. Det finns även en gångtunnel under spåren, mellan gravområdets två delar. Tunneln finns i områdets södra del, vid torpet Björklund.
1993-1994, i samband med att Nynäsbanan vidgades till dubbelspår, gjorde man vissa utgrävningar vid gravfältet. På järnvägens västra sida avlägsnade man ytskiktet av humus, och blottlade på det viset ett flertal stensättningar. Öster om järnvägen är stensättningarna inte så synliga - många av dem kan endast anas genom att observera upphöjningarna i marken. Däremot finns det fler resta stenar, skeppssättningar och större rösen, i den gravfältets östra del. Man gjorde även en liten utgrävning i en sandig järnvägsbank i gravfältets norra kant, öster om spåret. Där hittade man lämningar från en boplats som man antog vara från stenåldern.
Idag hålls fältet öppet, genom Länsstyrelsens och Haninge kommuns försorg. Man gallrar skogen, och slår gräset. Intill gång- och cykelvägen som går vid gravfältets kant, har man placerat ett antal bord och bänkar.

Ett par resta stenar vid Jordbro gravfällt. Vid dessa stenar finns det en stor stencirkel, men den är knappast synlig längre och man undrar hur mycket som döljs av det övre jordlagret.

.

ok, mig har det inte nått någon information om att scoutstugan var bortvald, i alla fall, det enda jag hade hört det var att det väntades ett svar från en scout-ledare och tills dess så kunde vi inte boka några tågbiljetter.
Så det var information om det, som jag väntade på, enligt tidigare svar.

Jo men han hörde dock inte av sig till spindelfot och än idagen va jag vet så har hon dock inte fått någe svar så vi tog beslutet att ge oss ut till detta Gravfält och där har jag nu fått info från kommunen osv Jag och spindelfot skall eventuellt ta oss en vandring dit i helgen /Krax

#42 din idee skall ta me mig och vem vet va vi skapar under denna träff/Krax

Jag är intresserad av denna träff. Vet ni vart man kan övernatta någonstans? Oerhört vackra och magiska bilder du visade Hias 
Kram

#44 jag har en sovplats hos mig om de skulle behövas annars har vi ett hotell i närheten men de blir massa pengar som genast tickar iväg/Krax Hias
#24 låter som kul ideér Hias :) Jag ser verkligen fram emot träffen :D
Jag var ju inte med på förra träffen och är lite sugen på att göra masker. Är det fler som är sugen på de? Eller det är kanske många från förra träffen som är med denna gången med och hellre vill göra något annat?
Några resor kanske?
Bygga/göra någon gudinnesymbol av olika material?(ex trä, forma av varmt stearin osv)
Någon som kan virka? Lorelai hade ju en beskrivining på hur man virkar en häxhatt, något man kunde pyssla med kanske? :)

Jag har aldrig varit på en sånhär träff och skulle jätte gärna vela vara med, om man får såklart? ^^ Är dock lite osäker på hur min höst ser ut.
Men jag skulle bara kunna komma över under dagen då. :)
Är det någon speciell kostnad eller är det bara mat o sovplats?
Är dock lite sent ute ser jag nu.. Men hoppas det är okej ändå, har inte sett det här tråden förens nu.

#48 klart du kan anmäla dig inga problem och jag har en sovplats kvar hos mig om du skulle vilja boka den. Just nu så är de bara kostnader va de gäller mat och de är något vi kan sasmtala om senare.
#47 Juvela vi kan absolut ta me dina ideer också skall skriva ner allt och sammanställa till den sista Augusti .
Kram o Krax Hias

Putt

Flaxar upp denna tråd. Krax Hias
Är det bestämt en datum ännu? Hur många dagar blir det?
Någon mer som sitter på fler ideér med vad vi kan hitta på för nåt? :)

#52 Juvela de som jag kan se som övervägande datum är 17-19 okt Fredag till söndag Krax
Och hoppas fler kan komma me ideer skall ut i dagarna när vädret är bättre och leta upp den stencirkel som finns där.

De är redan under kontroll min häxsystrami lousu sa i går då vi tala om detta när jag hade besök av Vildblomma och trollvind här att hennes blivande svärföräldrar har STORA partytält som de kan köra ut då men vi skall väl gudar och gudinnor är me oss och giver oss vackert höstväder me alla dess vackra färger.
Ja kan ma ninte pyssla lite höstpussel till altaret o hemmet? jag g illar iden på att göra en staty. kanske brodera på en tygbit eller göra drömfångre. nu när man är samlade kan man ju hjälpas åt att samla energin? Jag är väldigt intreserad av at näravara på nogon ritual i någon form då jag alldrog gjort det o tror att det skulle hälpa mig i mitt fortsatta arbete. Jag såg framför mgi hur man gör lövkronor men det kanske ma ninte ahr så mycket nytta av sedan. =) Vi skulle kunna baka nått bröd? Sjunga dansa låter som men bra ide för att få upp värmen i kroppen om det nu råkar vara kallt.
Oj vad långt det vart

#56 Systrami tar absolut me dina förslag tycker de låter mycket bra . Så fort jag vet vilka som kommer med det vill säga i slutet av Augusti nu så kommer jag med några systrami att samman ställa lite över denna helg samt ta tillvara på de förslag som ges här.
Vet även att de kommit på tal om att göra någon mustig höstsoppa me lite magiska inslag samt att jag bakar mitt glädjebröd osv osv Krax Hias

Här kommer den lista jag har på anmälda till träffen,några inom parantes som är osäkert i nulägget.
- Bigavia
- juvela
- spindelfot
- Eiyra
- Waara
- Vildblomma
- Trollvind
- Bloudwedd
- Tistel_
- Dragonstar
- solkvinna
- simula
- Qutrageous
- endroppeihavet
- Astraea
- Moonraven
- marsfire
- Lousu me make
- odini
Just nu så är kostnad inte uträknat mer än va man kan behöva till resan och eventuell sovplats. Maten är något som vi kanske kan dela på förslag en mustig höstsoppa me tillhörande bröd ,och något smaskit att grilla i höstens alla vackra färger.
Vi kommer att ha en cermoni vi stencirkeln och tillverka olika magiska redskap samt att vi sy denna bonad där alla ta me sig en valfri tygbit 30*30 .
Jag är mycket tacksam om ni mailar mig olika förslag som vi kan ta me oss gärna me tema kring hösten så kommer jag återkomma me eventuella kostnader osv .
Dessa systrar har bokat sovplats hos mig.
- Bigavia
- Juvela
- Bloudwedd
- Tistel_
- Dragonstar
- Odini som är min vuxna son
Krax för denna gången Kram Hias

hur många gånger skall man anmäla sig, innan man räknas som anmäld? skumt detta!

Nu är du antecknad absolut skriver ner det i mina anteckningar.
- Bigavia
- juvela
- spindelfot
- Eiyra
- Waara
- Vildblomma
- Trollvind
- Bloudwedd
- Tistel_
- Dragonstar
- solkvinna
- simula
- Qutrageous
- endroppeihavet
- Astraea
- Moonraven
- marsfire
- Lousu me make
- odini
- Lightseeker
uppdaterad lista nu i kväll 22:20

Jag tittar bort en sväng men sover hemma! Bara en kortis på dagen/kvällen alltså!
Skulle kunna erbjuda en sovplats men har bara en säng…stor säng visserligen så om någon av tjejerna vågar sig hit över natten går det bra! 

Är datumen ändrade nu? Såg att det stod 17e till 19e i inlägg #53.. trodde det var den 18e och 19e.
Är den här platsen svår att ta sig till kommunalt?
Jag är utan både bil och körkort …
men vill så gärna…
Det ser i alla fall otroligt vackert och stämningsfullt ut på bilderna…vilken fantastiskt bra plats att samlas på!

#61 du är välkommen precis när du känner att de är ok ,
#62 att jag skrev dit den 17 Fredagen är mer för de som kanske kommer under Fredagen men träffen är huvudsakligen Lördag 18 och en gemensam avslut söndag den 19 oktNej att ta sig dit är pendeltåg till Jordbro och så kan nog några av oss möta upp dig där.
Ja de är en mycket vacker och magisk plats vi har här i Haninge.
Krax o Kram Hias
Är det helt bestämt med den datumen nu, så man kan boka biljetter? Blir ju billigare med tågbiljetter ju tidigare man bokar. ;) Vilken tid är lämplig att dyka upp på fredagen?
Lady Oona vill oxå anmäla sig, ordnar sovplats själv…men kör inte bil så behöver i så fall skjuts till nåt bra ställe OM jag inte sover kvar i skogen..tillsammans med några av er???

#64 ja de är desa datm som gäller nu så bara boka och du ha dn sovplats hos mig/pm dig mitt telnummer så kan vi tala om tid osv Krax…
#65 Du är så välkommen skriver in dig Krax
Kram till eder båda Hias

Finns den där sovplatsen hos dig kvar Hias? Isf vill jag tinga den.

#67 systrami du har en sovplats hos mig absolut Krax o kram
#66 va bra…kanske är det några som "vågar och vill " sova kvar i skogen…så jag kan ta med sovsäck mm
Då är man anmäld då…BB Oona

Jag kommer troligtvis (förhoppningsvis) flytta till sthlm i början av oktober, så hur helhjärtat jag kommer närvara beror lite på om jag är mitt i flytt och allt sådant. Men jag kommer ju vara i närheten i så fall, så närvara kommer jag, åtminstone en dag.
(Och jag stavar inte nicket med Q, även om det blev lite fint, då kan kan uttala det Cute-rageous) 

Är alla sovplatser bokade nu? Jag kollade upp och jag bor visserligen i stockholm men det här är en rejäl bit ifrån mig. Det är nog bättre att inte hålla på och åka hem emellan. Jag bor i Aspudden och det är andra sidan av stan söderöver.
Nästan ett par timmars resa därifrån i helgtrafiken. Alternativt försöka få sonen kära ut bra liggunderlag åt mig så kanske jag kan sälla mig till dom som sover i över i skogen. Jag är en sådan där ledbruten tant som det nästan knäpper om ibland så jag måste ligga lite vadderat.
Oona har du tält? För då kanske du har en rumskamrat här
Solkvinna det fixar sig nog ska du se,,, ha bara tillit.
Vandra i Ljus å Skönhet

#71 de ordnar sig min kära systrami Lousu hade nog några platser över hos sig skall kolla upp det allt ordnar sig lovar Kram o krax Hias
#71 Jodå, jag har ett litet tvåmannatält någonstans i källaren…luftmadrass och sovsäck, min trumma och ett sjusärdeles intresse för Nattväsens besök…Att sova kvar på platsen där mångfaldiga krafter har samlats bygger upp enorma möjligheter till kontakter över gränserna. Om man vill kan vi kalla in Skyddsväsen för en helig cirkel att sova i om de tvåbenta blir nyfikna.

Puttar upp denna/Krax

Jag jobbar på en speciell överraskning till vår träff /må de kunna genomfyllas och ett minne för livet tro mig/Krax
Ooooh, ja du vet allt hur du ska göra en nyfiken Hias ;) /BB
Drar mej ur, när många träffar dykt upp på närmare håll, en bäddplats hos Hias ledig……Må ni få en mycket givande träff.
Vandra i Ljus å Skönhet
jag måster reservera mig tyvärr…men vill inte dra mig ur…det kan bli jobbigt med 2 träffar, helgen efter är det Skellefteå som gäller, den vill jag inte missa…tänk så det kan bli…kan man stå på nån reservlista? eller så…sorry

#78 och 79 ni har mitt fulla stöd i era beslut hur de än må bliva.
Krax Hias
#80 Ho ho, det ser ut som vi blivit konkurenter ;)
Mvh, T

#81 Ingen fara jag tar de me ro finns en mening med allt du vet och alla har valfrihet och de som vill fara till dig gör det och dom som far till mig gör det /Krax Hias
#82 *suck* …jag skojade ju bara.
Mvh, T

Ja vet vännen men du vet hur de kan bli här dock *L* och lovar tar inget på allvar/önskar att jag kunde via datan sända dig lite av mina nybakta bullar här hemma …Bakar alltid bullar till mina barn då de börjat skolan för finns de där något som är så gott som nybakta bullar me mjölk/ Krax Hias

Men då måste jag be om sovplats hos någon igen eftersom jag inte ev kan dela tält med Lady-Oona längre, det blir så många timmars åkande annars 
snälla……hoppas att det finns..
Kram/Solqvinna

Jag skulle nog vilja komma! Pappan här hemma har velat ha en helg för sig själv nu när jag varit ute och grejat så mkt.. Kanske får man ta med sig barn också?
Ifall det blir för trångt för en liten, så kan nog mormor och morfar vara barnvakter. Har ju hela släkten i stockholm.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#85 solqvinna eftersom Bigavia oxå tackat nej så är hennes sovplats ledig så den kan du få ta här hemma hos mig.
# 86 Spindelfot självklart är du välkommen och om så behövas så lilleman välkommen bara de känns bra för dig och han /Kram
Krax Hias

jag tänker mest ifall det blir jättetrångt, är dina barn hemma då?
beror ju på vad vi gör, är vi ute i skogen och lurkar och bara använder ditt hem att sova i är det ju nemas problemas, då får han ju springa av sig utomhus och är lugn sen när man kommer in. ifall vi är ute sent tar jag helt enkelt med mig vagnen, så kan han sova i den lite när vi är ute. är lousus lilla barn med så kanske de kan umgås..de är ju nästan i samma ålder.
skulle vara jättekul att träffas igen..

Nej jag har inte mina barn här då utan de får vara hos sin pappa,Tanken är ju att vi skall vara ute på gravfältet så mycket som de går och ta me vagn för Lousu lär nog ha me Lillymay så de kan ju umgås och mina kanske följer me över dagen sedan till Pappa.
Ja absolut vi har saknat dig här hemma i vårt hem kära spindelfot.
Krax o Kram Hias åter till bak och soppkokning.

Anmäler intresse!
Men än vet jag inte i vilken utsträckning jag kan vara med, kanske man kan vara med på deltid? Jag behöver iallafall ingen sovplats.

#90 Välkommen och tack för en undrbar kväll i går och kolla mitt fotoalbum
/Krax o Kram Hias

Hias tack vad glad jag blev nu
En sovplats vvilken lycka!

#92 du är så välkommen /Kram o Krax
Jag tror inte jag kan komma den här gången… har sagt upp mej o får inte stämpla, dåligt med stålar!
Synd men det var mitt eget val att sluta jobba!
Puss o kram

#94 förstår dig och du kommer säkert att få chanser i livet sedan Kram o Krax
Jag har bokat biljetter upp till träffen nu.
Är det satt något pris för mat med mera ännu?

#96 än så har jag inte räknat på det men när jag vet hur många vi är så skall jag kolla upp detta/Såg ditt pm men ursäkta har ej hunnit svara dig pgr av att de varit fullt upp me systrami Lousu bröllop som nu är över hon blev fru Rantanen i helgen. Kram
#98 Ingen fara, vi har alla fullt upp emellanåt :) (kommer det några bilder från bröllopet? Man e ju allt lite nyfiken nu efter att ha läst lite om det i några månader ;)) Kram & BB

#99 jag skall be bruden om kort sedan vi hade en egen fotograf närvarande.

Nu är de sista dagen för att anmäla sig imorgon skall jag sända in papprena till Haninge kommun Krax o Kram Hias

Nu är papprena sända och de som jag fått på anmälningslistan är de som jag tagit med.
Sedan kan jag hoppas att att de kommer fungera för alla,har en speciell överraskning under denna träff en av dagarna.
Mer info kommer om ett tag. Krax Hias

Hallå Hallå :)
Jag bor i stockholm och tänkte möjligen köra bil ut till träffen.
Bor i Upplands väsby, norr om stan, så om det är någon som vill lifta på vägen fungerar det utmärkt :)
Planerna som det ser ut nu är att komma på fredagen men eftersom mestadels av träffen kommer att vara på lördagen kanske jag ändrar mina planer :) Ska dock jobba från 23-05 den lördagnatten så om det är någon som vill åka med hem igen får ni hemskt gärna det, men som sagt, åker nog tämligen "tidigt" för att hinna till jobbet.
Love

Ser ut som att jag kommer att bo i Sthlm när träffen är, så det blir lätt för mig att ta mig dit och så. Kanske flyttar upp redan nu den 18e, om jag får lägenheten jag hoppas på. Håll tummarna. :) Perfekt att få träffa lite häxor i trakten också!

Hoppas att ni får jätteroligt. Jordbro gravfält är fantastiskt, var där och gjorde lite uppgifter när jag läste arkeologi. Skulle gärna komma med men har en släng av social fobi så jag är nog inte mogen för det ännu. Men jag hoppas att ni uppdaterar efteråt. :)

#104 Välkommen hit till Stockholm,och välkommen till träffen.
#105 Ja de är en mycket vacker och mystiken talar i dimmornas sken på morgonen ,och lovar att vi kommer säkert ha fler träffar där . Haninge kommun tyckte om ideen att man faktiskt kan ta vara på platsen på ett hedrande vis.
Krax o Kram så när allt är klart kommer jag åter me lite fler detaljer kkring träffen …

#37 underbar bild… kan inte sluta titta på den.

#107 just nu så kan jag bara säga så här att de kostar inget att vara på platsen ,de som kan kosta eder är eventuell sov plats och sedan maten under dessa dagar.
Jag sitter just och funderar på va vi kan äta och va skall de kosta?
Några skall ju sova hos mig och då får vi tala om det . Men ni som nu vet att ni kommer kan ju maila mig och ge pris sasmt matförslag så kan vi säkert komma på någe.
Jag kommer lägga ut hur de kommer se ut på ett ungefär samt att jag vet att vi kommer få ett besök"hemligt som blir eder en överraskning" och de blir troligen på Söndagen .
Krax o Kram Hias

Man kan ju ta med sig egen mat.. så slipper du tänka på det. Man kan grilla korv och sånt.. iall man får elda? en sån ska man väl ha? ifall det är en känd plats brukar de ha redan ordnade rastplatser där eldstad finns redan.

Det finns ju affärer i närheten av där ni ska sova också vill jag mig minnas.
Och på Ica finns det mat :)

#112 du har så rätt vi har ju ett Ica 5min från mitt hem ,och ett stort köpcentrum 10min ifrån samt Coop och Ica stormarknad så visst löser det sig.

#114 nej jag ordnar allt här hemma har extra madrasser och dyligt/Krax

Hej alla goahäxor nu börjar de dra ihop sig lite tills vi ses på den höstrträff här ute i Haninge.
Sitter och gör ett litet fint upplägg över denna helg och försöker få till de på bästa möjliga vis men vill absolut att vi tillsammans kommer överens om vår helg.
Mitt hemliga besök är till 99,9% klart vi mailar och fixar trixar för att få till de så bra som möjligt.
Och att vi ser till att ha den lilla tygabiten med oss.
Va de gäller mat och sovplats mm så tror jag att de är i de klaraste men har även kontaktat de som jag behövde oah gett dem min mail.
Så de här va för denna gång och krax samt flax på eder alla.
Jo de va så sant har några häxsystrar som inte är med här på fokus som kommer ansluta sig i vårt sällskap.
Hias
OOoo vad trevligt, jag kommer gärna om det finns plats..
Ska kolla upp om jag har tält..
eller är det försent??
oj nu är kanske försent…

#119 de kan nog ordnas Krax Hias

Sänder dig ett mail Krax Hias

#121 trodde vi skulle åka tillsammans ju. Jag kommer ju troligen ha bil :)

#124…. u got a point.. well carry on then ;)

Hm. Skulle vara bra med lite mer info. :)
Jag är inte helt 100 på om jag kan fixa mig sovplats längre, så skulle vara bra att veta lite hur det är tänkt med tider och så också? Ska något betalas? När?
Det är ju inte så långt kvar nu. :)

Och just det. Hur var det nu, kan man lätt ta sig in till stan på kvällen?
Nattbussarna brukar köra runt hela stan innan man kommer dit man tänkt sej
Vandra i Ljus å Skönhet
Kommer inte, de blev en Norrlandsträff….men skulle vilja komma, så jag kommer att var med er i anden!
Vandra i Ljus å Skönhet

kan inte heller dyka upp, pga. hälso-skäl, tyvärr.

Okej bra att det går bussar. Då var det bara sovplatsen som ska lösas då.

Min preliminärbokning avbokas. Har fullt med tentaplugg och inlämningar.
#134 Jag tingade en sovplats hos Hias för säkerhetsskull, om jag skulle dyka upp. Nu gör jag ju inte det, hör av dig till henne..

#136, vad menas med muppar? det låter negativt i mina öron.

aha, bra att jag frågade och kul att du svarade, då är det inga missförstånd

#135, #136 Ja det ska jag kolla med henne då! Droppen du ska fortfarande med va? :)

Har inte fått något svar från Hias än. Någon som haft kontakt med henne?
Måste boka biljetter innan det blir för dyrt, men vill ju inte bli fast ute i skogen utan boende. =/
Jag kommer inte. Har mailat Hias men inte fått nåt svar. Med andra ord finns där en sängplats över om den inte redan har hunnit få en ny gäst.

Hon har väl slutat här helt o hållet? Sista jag hörde tackade hon för sig..

Nope, hon var inloggade senast för någon dag sedan. Tror bara hon är aktiv i forumet längre, fast det är ju rätt uppenbart.. Tycker nog att hon borde hålla koll på den här tråden iaf. Ja, ja, hoppas det fixar sig för er.

Har ingen av er ett telefonnummer? Vet att någon här inne har det.
Maila henne.. hon har sin mailadress på sin sida. ….

Hmmm. Nu ska ju inte jag med på denna träff, men kan i alla fall kanske vara till hjälp.
Mailen hon har på sin personliga sida har jag mailat till om en annan sak men inte fått nåt svar än. Och det var mer än en vecka sen. Men jag har hennes mobilnummer om det är någon som vill ha kontakt med henne.
Skriv här i tråden så skickar jag pm till den som känner sig manad att ringa henne =)

Undrar hur det blir nästa helg?
Blodtopp, vill du pm:a hennes nummer är du gullig?
Vilka är det som har tänkt att komma?
Här är kopia på sista listan som Hias lade ut:
- Bigavia
- juvela
- spindelfot
- Eiyra
- Waara
- Vildblomma
- Trollvind
- Bloudwedd
- Tistel_
- Dragonstar
- solkvinna
- simula
- Qutrageous
- endroppeihavet
- Astraea
- Moonraven
- marsfire
- Lousu me make
- odini
- Lightseeker
Jag stod inte med på den, jag anmälde mig strax efter.

jag kommer nog inte, tycker det blev alldeles för rörigt det här.

Det kommer ordnar sig …Jag ska dit..
ha det så gött

Jag ställer mig till skaran som ställer in dessvärre. Inte för att detta krånglar utan för personliga anledningar samt ekonomiska begränsningar. Hoppas att många åker trots allt och får en trevlig träff!

Hur går det här? Blir det nån träff för er eller blir det bara ett stort antiklimax?
Verkar som detta med att plötsligt inte höra av sig, avboka redan bestämda saker osv har blivit ngt av Hias varumärke.
Bådar inte så gott nu när hon ska öppna häxbusines…
Mvh, T

Hallåå alla!
jag har pratat med henne och hon berättade att hennes datorn hade kraschat och hon har gått in på bibliotek och försökt komma in denna sidan men deras datorn godkände inte. Hon berättade att att hon vet mer på middag kvällen eftersom många hoppade av, sjukdom eller ekomniska skäl. Därför hade hon inter hörs av sig.
Jag hoppas att alla kan komma imorgon, det vore kul.
Vi ses
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm

Jag vill tacka för blodtopp för du hjälpte mig…. 
Hoppas det blir helgen… massor kramar

jag har hennes nummer… skicka via pm
jag kommer tillbaks eftermiddag och komma läget.. försöker hjälpa henne, ska se till alla kommer dit, alltså dem som kan komma dit, och ska se till det ska fungera ..
Kommer bli toppen helg… tänk posistivt. och optimistisk .
Det ordnar sig..

inget svar???
jag kolla läget igen senare…
had et så gött

Jag kommer inte kunna komma tyvärr :( Har blivigt dunder förkyld :(

Mmm, jag har inte lyckats komma i kontakt med Hias alls. Jag har gjort annat idag och i morgon har jag blivit bjuden på trav med lunch av min pappa så då blir det inget för mig heller. Hoppas att det har blivit av för de som kunde! Om Hias hemlis kommer som hon fixat och donat med som blir jag inte så lite avis på er! Och lapptäcket som skulle pysslas med vill jag se om träffen blev av trots allt!
Månljus och stjärnglimmer//Fridelfina