Fredag 17 oktober
Idag är det fredag och de flesta ser nog mer fram mot dagens arbetsdags slut, än måndagmorgonens början…
Så vad vill ni göra i helgen?
Jag vill ha en mysig helg att avnjuta.
Jag vill spela mer betapet och nu först vill jag att min hosta skall kunna botas med vanligt vatten.
Jag kommer göra precis det jag vill: åka till en god vän, dricka en (eller två) riktigt god gammal whisky och spela Warhammer online.
Mvh, T
Sedär ja…
Då får man önska till med glasen. Höj då gärna ett extra och tänk på mig, whiskey är gott men jag dricker mycket mycket sällan…
Ja.. min hosta försvann gott med vatten så då sätter vi igång med dagens intag av kaffe.. om inte annat lär väl halsbrännan bli bättre av det… Inte så att den försvinner.. men bättre lär den bli ;-)
Jag vill mysa med mina döttrar och det där med en (eller två) god whiskey låter ju inte helt fel. Annars blir det städdag idag… kanske.. :)
Fast först… kaffe!

Jag vill ha en viss god vän här för att tala med och arbeta tillsammans. Dricka rödtjut och äta kött. Trumma och "sjunga". En vecka är på tok för lite det vet du va?
Hoppas ni får en bra dag.
Jag vill gå ut till skogen igen..nu.. sen vill jag oxå spela betapet det var ett tag sen det är så kul :) bra du sa det a-e… sen vill jag på den där tjejkvällen ikväll.. där vill jag vi ska dricka vin.. o ha en trevlig kväll.. sen… så vill jag passa på att önska er alla en trevlig fredag…
Idag lider jag utav mat- och bakinspiration och jag antar att det betyder att jag vill spendera min tid i köket idag. Egentligen borde jag dock tvätta hunden och städa huset. Vi får se hur det blir, vilken del av mig som vinner idag.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Tvättstuga nu… det är inte min yttersta vilja.. men ibland får man helt enkelt prioritera…
Lukta illa och vara skitig och göra som man vill i ensamhet… eller vara ren, lukta gott och göra som man vill med andra, lite senare ;)
#7 Tvätta hunden men låt bli att torka den och släpp sedan ut den i huset, så får du iaf "skurat"? ;)
Jag ska ut i den fantastiska oktobersolen och kvällen vill jag spendera inlindad i en filt stjärnskådandes.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Whisky, ja tack! Jag vill njuta av att det snart är helg. Och så vill jag höra ifrån en viss person. (Varför funkar tankeöverföring med vissa och inte med andra, hehe.)

Den här helgen kunde det ha hänt mycket med många gamla vänner som samlats under ett och samma tak, men jag kan inte ens tänka tanken att närvara.
Det jag hoppas kunna utföra den här helgen, är att bearbeta min smärta, men också lära mig att fokusera på framtiden igen, men främst att klara av att befinna mig i nuet. Ingen enkel uppgift att lyckas med det gångna, nutiden och framtiden på en enda dimmig helg, men kanske går det.
Jag önskar er andra en mycket trevlig helg!
#9 Ja, det är en ganska hårig pudel så den skulle verkligen passa som mopp :-D

Hm jag vill våga, våga smita iväg på festen ikväll där jag känner knappt någon (2) och sen våga dagen efter fira med mina vänner som kommer tillbaka efter en period av Praktiker…Sen vill jag inte men kommer nog behöva bada hunden..och råttorna.
#12 Är den kompatibel med ett vanligt moppskaft månne? ;)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Jag tror att det finns en hel del individer som skulle ha mer än en åsikt rörande att man försöker :-)
//
#15 Jag undrade naturligtvis bara helt hypotetiskt… *visslar och försöker se oskyldig ut*
Ville mest få det bekräftat…
#14 Inte skämta så om min hund :(
Hur som helst så hann jag med allt. Både det jag ville och det jag inte alls ville men som var nödvändigt.
#18 Ok, jag ändrar mig ovan till en mer generisk fråga om just den hundrasen. :)
#5 Den sortens vänskap behöver eoner av tid!
Kram!
Mvh, T
#3 Jag dricker också mycket mycket sällan numer. Så trivs jag bäst.
Dessutom har jag då råd att köpa riktigt gammal fin whisky också ;)
Mvh, T