Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1120 ggr
aris-eile
0

14 oktober vill jag

Hej folkens…

Idag är det visst fullmåne klockan 22:02 svensk tid.
Det verkar ju helt klart som att det är välkommet att ta fram sin vilja och jämföra lite efteråt vad som gjorts.

Så, denna fullmånekväll/natt 14 oktober önskar vi således?

aris-eile
0

Ikväll vill jag spela alfapet och pilla med bilder. Jag vill fotografera Henne i all sin prakt så jag vill att molnen skall skingras, eller med det minsta endast hölja Henne i en lättare slöja.

Jag vill också kunna få ge ytterligare en del av mig själv till en vän

Min vilja är dessutom att ni alla, som läser och bidrar till det som sker här på forumet får en fin kväll.

Men helst av allt… önskar jag att jag slapp ligga med skärande huvudvärk och blödande öron ikväll.. det är lite slitsamt.

spindelfot
0

du vill.. vara med på fullmåneresan! 'trollar in vilja i din kropp'

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

aris-eile
0

Jag avböjer, kära spindelfot… men tack för erbjudandet.

Blodeuwedd
0

#0 Ja detta kan lätt bli min favorittråd. ;)

Dagens vilja:

att  jag kunde hjälpa dej slippa din huvudvärk Aris..

Jag vill göra en resa som ger mej svaren jag behöver.

Jag vill hämta hem min dotter som troligen har influensa så jag kan hjälpa henne och vara en sån där mamma så som man alltid önskade när man var liten och sjuk. (men min mor var väl aldrig ute och reste till andra världar förstås, fast jag tror ni förstår vad jag menar)

Det vill jag!

varulven
0

oooh jag vill oxå spela alfapet! Måste hitta nått villigt offer bara… annars vill jag faktiskt inte göra så jäkla mycket mer idag.

starfox
0

Jag vill göra min fullmånevandring utan den gnagande oroskänslan i magen.

spindelfot
0

jag försöker skriva ut bilder till föredraget om irland jag ska hålla idag i skolan, men den vill inte komma ut! :(:(:( jävla skit-skrivare, nu när det gäller så vänder den mig ryggen!

aris-eile
0

Om du ropar lite försiktigt på den, så kanske den inte är så rädd för dig.. då kanske den kommer ut. Den kanske är arg för att den inte fått papper att äta, eller bläck att dricka… Då är det inte konstigt att den vänder dig ryggen.

Eller är det en Epic Werewolf model: -0637- ?
Då kan vi skylla på månen och vänta till imorgon.

spindelfot
0

jag har varit snäll och alltid gett den goda vita papper och ekologiskt bläck :(  kanske tycker den att det är äckligt.. får köpa några tryfflar och stoppa in kanske, för att flörta den till samarbete?

den har massor med bläck men skriver ändå ut helt muppade bilder, när den väl skriver ut - suddiga och fula utan färg.. :(:(

skall offra till skrivarguden Hewlett packard ikväll.. be om förlåtelse.

Lorelai
0

#7 Du får åka in tidigare och skriva ut på skolan.. lägg arbetet som en fil i ett sparat mail.

idag vill jag.. ville jag.. nästan detsamma som igår. Jag vill vara glad, lycklig och samtal med de jag håller kär. Jag ville vara i tid till barnens dagis idag och kan meddela redan nu att det var jag.

Vet ni.. fick just besked som gör att jag skall rulla runt och tacka gudarna ett slag. Vill och begär ingenting mer nu..

varulven
0

min skrivare visar oxå attityd…

spindelfot
0

#10 lyckades skriva ut en halvkass karta av irland.. börjar kvart över ett så jag ska åka om typ tio minuter. Åka in tidigare funkar inte alltså. De ska ju stänga komvux så alla arbeten är tvugna att lämnas in mycket tidigare än förut - så jag har inte hunnit lämna in bilder för att läraren ska fixa overhead-bilder av dem heller, som jag tänkt.

Egentligen skulle jag ha gjort det här arbetet i vecka 50 eller 52, så det är verkligen ihopraffsat och oplanerat.. suck. Mitt mvg har försvunnit in i fjärran pga detta, nu gäller det bara att få klart skiten. :(

aris-eile
0

Men din måste vara en Epic Werewolf

varulven
0

#13 haha tyvärr inte… det är en.. skithög.

BiGavia
0

I kväll vill jag möta godhet å kraft!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

dragonstar
0

Ikväll vill jag komma iväg på månmötet, och på så sätt finna en bit i mitt livspuzzel. (Önskar lite att någon kunde dra ut en =/  )  Kram

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Endroppeihavet
0

#12 spindel du behöver förmodligen kallibrera din skrivare. Kolla i instruktionsboken.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

marinelady
0

Att dagarna kommer gå med ro och att hösten blir lika lugn och skön som den börjat.

Stormhatt
0

Jag vill smita ut i natten, lika smidigt och lätt som räven jag just mötte.

aris-eile
0

Jag fick delvis som jag ville.. men man kan ju inte få allt..

//

starfox
0

Allt blev bra när kvällen kom, lugnet infann sig och jag vet hur jag ska gå vidare. Var vid en gammal björk i hästhagen där månen lyste starkt, vandrade ner till bäcken och tillbaka till björken och satt och lyssnade till trummans ljud som tog mig dit jag behövde för att möta Henne.