Höstbilder!
I den här tråden tänkte jag att vi kunde sätta in våra bilder på hösten. Det behöver inte vara naturbilder utan vad som helst som har höstanknytning är välkommet. Jag hoppas på många bidrag!
Kram Iram

Vá viklen syn!!
MVH Isnornin

Det där känner man nästan doften av…

Det gyllene trädet! ;)
Lidelsen ligger till gyllene träd, men vad visar bilden aris-e det väcker något i mej??
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag såg guld i träden ikväll. Solen skulle gå till vila och det var verkligen som renaste guld där bakom träden, och jag ville så gärna ta kort på det… men det blev inte så fint. Jag måste skaffa mig en bra kamera så jag kan fånga vad mina ögon ser ibland.
Kameran kan aldrig fånga känslan tyvärr, Jodrena.
Vandra i Ljus å Skönhet

#20 nej, inte känslan, men ibland det man ser ändå. men det blev definitivt inte fallet den här gången.

#17. Var finns det där någonstans? Ser ut som nått man borde uppleva själv.

Jag är också väldigt nyfiken var triskelen (?) #17 finns, hade varit något att besöka.

Nehepp…det vill inte aris eile berätta för oss, det är ok.
Brukar finnas en anledning till det :) Snyft :)
Jag har för avsikt att inte skriva mycket här under en tid och har inte tid för diskussioner nu. Laddar upp ett par bilder lite då och då bara.
Monumentet ligger i Torvalla, utanför/i Östersund.
Det är ganska mäktigt och jag är ofta där. Det finns mer konst och fler monument i närheten.

Tack! :) jättesnällt.

Torvall. Ligger på besökslistan , tack, Aris å grabben e go han!!
Vandra i Ljus å Skönhet
Ja det är han… räkna bara inte med någon guidad tur… ;-)
Haha… förståd väl de hårding!!!
Vandra i Ljus å Skönhet
;-) Jag menar förstås att jag inte vet mycket om sakerna där uppe.. men jag skall ut på upptäcktsfärd snart med en vän och se om vi kan få fram lite av det som gömts av växtlighet med.. Då lär han mig nog en del om sakerna i skogen.

Övergiven…som den blir på hösten.
Vandra i Ljus å Skönhet