Fel på min gästbok!
Jag har tydligen fått flertal medelanden i min gästbok, men jag har inte fått någon markering på min sida om att jag har medelanden. Jag ber om ursäkt att jag inte har svarat, har somsagt inte vetat om an ni har mailat mig!
Kram
MVH Isnornin
Det har jag aldrig fått sedan de gjorde om här på iFokus så jag trodde länge att ingen varit in i min gästbok.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Så är det för mig också. Och om jag har skrivit i nån annans och denne svarar, så kommer det meddelande om svaret. Och det tycker jag är lite skumt.
Så verkar det vara för alla! De e tydligen meningen att man ska gå in å kolla av sin gästbok…..Jag blev också snopen när jag såg de som skrivit å jag inte svarat , int ens läst…men men!!
Vandra i Ljus å Skönhet

#2 Skumt? Det var väl extravagant!!! Jag måste titta i min gästbok själv helt utan indikationer. :D

Kan nån skriva nåt i min gästbok typ bums? Jag har ändrat en inställning och vill kolla om det funkar. I såna fall har jag en lösning på felet =)
Din önskan är uppfylld blodtopp
Vandra i Ljus å Skönhet

Har inte heller sett att det skulle vara några inlägg i min GB..
Det var en kär syster som skrev ett pm till mej att jag hade flera stycken..
Kan bara beklaga att jag inte sett dom och inte svarat…
Brightest of Blessings to all of you!!

Ok. Det SKA gå att få meddelande till inboxen vid nya gästboksinlägg. Men nu fungerar det inte ens att fixa den inställningen. Ska kolla med supporten om bevakningarna.
Så det är bara att försöka få in vanan att kika i gästboken titt som tätt =)

Blodtopp hur ändrar man bilden på personliga sidan, såg att du har fina träd med rött, coturnix har solstrålar, hur änrar man?
MVH Isnornin

"Vet du att man kan ta bort dom blå fjärilarna och byta tema på sin sida? Hantera sajt. Ändra tema. Kul kul." Jag fick det här meddelandet igår! Nu är det bara att önska att det blir många fler teman! :)

Tack Coturnix!
MVH Isnornin

Jag hittar det inte Coturnix:(
MVH Isnornin

Nu är jag med!;)
MVH Isnornin