Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 611 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 9 Oktober!

Året hastar iväg det snart mitten av oktober!

Då snön ska göra sitt intåg.

Åren går men hjärtat får aldrig rynkor!

BlessedBe vänner.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Meroryan
0

Go'morron!

Idag var det lovikavantar på när hundarna skulle ut på promenad, men oj så förvånad jag blev när det var regn och mildväder.

Skönt att slippa skrapa rutorna för en gångs skull :)

isnornin
0

God morgon! Regn och busiga katter! Blöt hund och skinkmacka;)

MVH Isnornin

Anco
0

GodMorgon, milt ute fastän blött och grått.

Rynkor är något som bara andra får, inte jag ;) BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

aris-eile
0

Här är det blött och kallt… Men jag har stora förhoppningar om att Sol skall titta fram snart..

Endroppeihavet
0

#0 ja hur gick d till egentligen? va d inte nyss sommar…

Herregud.. jag har precis vaknat.. Jag har ett ton saker som väntar på att bli gjort.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

spindelfot
0

Nu är veckan över, i stort sett, då jag och lilltroll är lediga på fredagar. Även pappan är ledig imorgon, vi ska gå på bvc och kanske fika ute och fira bröllopsdagen, som vi ju glömde bort.. Jag tycker bra om torsdagar.

Jag köpte en jättefin billig varm-tröja idag på myrorna, inne på myrorna var det dock drygt för det var ett såntdär 'nästan arton år-gäng' därinne som höll på att skämta om hur fula saker de tyckte att myrorna hade och oj vad förskräckligt och äckligt.. jag hatar dem. Såna ramlar in då och då i second hand affärer, fattar inte poängen, jag vill att de ska försvinna bort från världen, bygga en egen liten by där de kan håna varann medans vi andra kan gå och handla i lugn och ro.

ja, så vart jag av med det irritationsmomentet ;) tänker på godiset i skafferiet, ska lura i mig en bit..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Endroppeihavet
0

#6 Som tur e växer ju dom också upp till slut. Och handlar på HM.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.