Go'morrn 8 Oktober!
Kyla , dimma å fräsande katter börjar denna dag med. Hett kaffe råder bot på det mesta! Ser fram mot en strålande dag.
BlessedBe Systrar å Bröder!
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon. Här är det grått och höstigt! Jag skaförsöka att virka klart sjalen i dag:)
MVH Isnornin

God morgon! Himlen är rosa i öster och mulen i de andra väderstrecken. I natt var det stjärn- och halvmåneklart.
Ja, ibland är jag hur dum som helst, har kämpat med att få i Adonis antibiotikan var dag. Idag var han med när jag plockade dem ur förpackningen och han åt upp dem utan krusseduller! Syntes som han tänkte, de ska ju liks ner , varför krångla till det!
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag vaknade också till kattbråk idag. Det är mamma Vilda som är så fasligt trött på sin ohängde son. Men nu ligger dom snälla och gonar sig i soffan och solen skiner vackert orange i lövverket utanför. Kallt visserligen, men sol, sol, sol….
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
GodMorgon från ett frostnupet Skåne. Solen skiner så underbart på frosten, det är kallt, men vackert.
En fantastisk höstdag önskar jag er alla. Blessedbe
#4 Underbar bild på dina katter :)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Goddag..
Här i Norr är det ganska kallt och drygt idag. Men man har iallafall inte tråkigt.
Här har det varit jättefint väder hela dagen. Dessutom har jag fått jobb och skrivit en ny låt. En bra dag, idag! =)
LD. va roligt att höra så här i kvällningen. Hoppas på en bra dag imorgon åxå
Vandra i Ljus å Skönhet