Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 870 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 8 Oktober!

Kyla , dimma å fräsande katter börjar denna dag med. Hett kaffe råder bot på det mesta!    Ser fram mot en strålande dag.

BlessedBe Systrar å Bröder!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

God morgon. Här är det grått och höstigt! Jag skaförsöka att virka klart sjalen i dag:)

MVH Isnornin

Coturnix
0

God morgon! Himlen är rosa i öster och mulen i de andra väderstrecken. I natt var det stjärn- och halvmåneklart.

BiGavia
0

Ja, ibland är jag hur dum som helst, har kämpat med att få i Adonis antibiotikan var dag. Idag var han med när jag plockade dem ur förpackningen och han åt upp dem utan krusseduller! Syntes som han tänkte, de ska ju liks ner , varför krångla till det!

Bappho
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade också till kattbråk idag. Det är mamma Vilda som är så fasligt trött på sin ohängde son. Men nu ligger dom snälla och gonar sig i soffan och solen skiner vackert orange i lövverket utanför. Kallt visserligen, men sol, sol, sol….

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Anco
0

GodMorgon från ett frostnupet Skåne. Solen skiner så underbart på frosten, det är kallt, men vackert.

En fantastisk höstdag önskar jag er alla. Blessedbe

#4 Underbar bild på dina katter :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

aris-eile
0

Goddag..

Här i Norr är det ganska kallt och drygt idag. Men man har iallafall inte tråkigt.

LadyDarkness
0

Här har det varit jättefint väder hela dagen. Dessutom har jag fått jobb och skrivit en ny låt. En bra dag, idag! =)

BiGavia
0

LD. va roligt att höra så här i kvällningen. Hoppas på en bra dag imorgon åxåSkrattande