Go'morrn 5 oktober
Go'morron, denna strålande rengniga dag.
Må ni få många gåvor idag.
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet

Uppehållet är en parantes i tiden idag. En granne i ett hus längre bort har ett gulorange parasoll på sin balkong, härifrån ser det som en gigantisk kantarell i skogsdungen som skiljer oss åt. Allt verkar fortfarande sova en törnrosasömn, förutom skatorna. De har varit i full gång sedan gryningstid.
Jag har redan fått en stor gåva. Malena Ivarsson berättade om de personer hon skulle vilja bjuda in på middag i svt för en stund sedan. Hon pratade om drömmar, om eld och kristallers kraft. Vikten av att lyssna inåt och följa sitt hjärta. Jag antecknade för fullt, kommer ha användning av det i min uppstas.
Solen skiner och jag ska nog ut och testa min nya digitalkamera med hunden i släptåg. :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

"Strålande regnig dag" här också. Fint med parasoller som kantareller! :) Hoppas på bildreportage från promenaden där då! ;)
Födelsedag här idag med, en fjortonåring:) Mycket tårtor blir det!
Forsatt spännande dag alla!

God morgon!
Dagens gåvor började innan jag vaknat, när jag drömde om en massa katter och jaguarer! Idag är det däremot grått där jag bor och idag känns det som att det blir en "sitta inne och mysa dag"…och så ska jag gruva mej inför imorgon då jag ska börja på en praktikplats…efter att ha varit arbetslös en lång tid…

Morgon en ledig dag som ska ägnas åt lilla ego mig :) för nu har man presterat det som väntades hoppas man (20 sidor…) så det är dags att njuta av livet lite..hoppas ni andra kan göra det samma.
Underbart! en helt obokad dag! Sambon sitter på ett flyg till Boston så jag är ensam hemma med djuren. Tänkta bara ägna mig åt mig själv, varva ner och göra sånt som jag inte känner att jag hinner med annars. Det har regnat på morgonen men nu när jag sitter vid köksbordet har solen spruckit fram ur molntäcket och skiner in genom fönstret på mig och jag ser hur det glittrar i dom fuktiga löven och på stenarna utanför. Det är välsigt vackert :-)

Brr typiskt…du spår verkligen vädret för mig Bigavia..nu kom regnet och med besked…
Regnet ger en underbar gratis ansiktsbehandling
Vandra i Ljus å Skönhet