Go'morrn 30 September
Den sista dagen i september månad.
Var uppe till trädgränsen i går, på med täckjacka, hanskar å mössa, vintern andades med sin kyla i nacken.
Högfjället har fått sin första snö. Barfotasäsongen e slut!
Natten som gått har burit med sej 6 minusgrader.
BlessedBe Systrar och Bröder.
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon! Det regnar här. Ingen frostnatt ännu. Igår var en solig dag med vackra färger. Vi vandrade till uggleträdet. Barnen fick se ugglan. En kattuggla.
Fortsatt spännande dag! ;)
God morgon! Här har vi haft första frostnatten och bilrutor får skrapas :-(
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Här vid kusten ligger frosten tung :)
God Morgon!
Här blev det att vandra med långkalsonger & vantar..brrr. +2
Ha en fin dag!
GodMorgon, här lyser solen med sin frånvaro ännu :)
Lite kyligt är det allt, bara +7 just nu, träden börjar tappa löven rejält och står i början av sin färgsprakande höstskrud. Vackert!!
En fin höstdag till er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Igår längtade jag efter torpet, vad skönt det skulle vara att gå i mörkermånen på natten och sätta sig under en gran, att nästan sluta andas, tänka att man var död, sitta och vara död en ltien stund och sedan långsamt resa sig och gå iväg hem igen..
ofta känner jag att jag vill vara som ett andedjur, flyga iväg in i skogen och gå in i mig själv fullständigt, bara gå och gå och inte tänka på att vända om.. det har blivit lättare för mig på sistone att flyga iväg, utan trummor och rasslor, så sätter jag ögat på flugor och fåglar som åker förbi fönstren i skolan, för jag längtar iväg.
jag vågar inte riktigt gå i skogen här,, det är folk överallt. Visst kan man gå och promenera med barnet här, plocka lite pinnar, men det är ingen skog jag vill leka död i.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Gomorrn! Solen skiner, jag sitter inne o murknar i datarummet som vanligt.
En fråga, vågar man lägga ut en satirisk text om häxor, wiccaner, schamaner, druider och magiker på forumet eller kommer folk bli helt galna och faktiskt ta åt sig tror ni?
Jag fegar och lägger den på bloggen…

#7 vad har du för bloggadress?
Förresten har jag själv fått tummen ur och startat en blogg.. kolla på den för det känns tråkigt att inte få kommentarer, det får jag ju här och det är roligt.. :(
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
#8 Den bokmärktes. Mina bloggar rinner alltid ut i sanden av någon anledning. Det krävs disciplin för att göra den konstant intressant och uppdaterad..
konstant intressant.. hm.. det ska jag skriva upp.. det kan passa någonstans.. i en dikt, låttext.. hm hm.
Näe, alltså jag skrev ut den här på hifbloggen