Go'morrn 28 September

God Morgon…saktelig kommer viloperioden krypande även här nere….fick skrapa rutorna härom morgonen…..naturen bidar vårens återkomst
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
GodMiddag, väl hemkommen efter gårdagens grisfest. Mycket trevligt var det. Kall dag även om solen skiner, så nog märks det här nere i Skåne att hösten har kommit ordentligt.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Förändring är i luften och jag har fått många insikter…
Jag ber om ursäkt för mitt otroligt dåliga humör den senaste tiden. Det känns som att jag låtit det gå ut över många platser, bland annat detta forum…
Jag hoppas att jag ska kunna ta till mig det jag behöver och att ni kan ha överseende med min negativitet och jag ska bättra mig. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Ute är det full storm, x-ets fjällfärd får vänta till imorgon. Löven dansar runt och bildar en matta här bak där jag inte vill ha dem. Jennix… kram till dej om du vill ha den.
Vandra i Ljus å Skönhet

Mutter….Mutter…lider av mordisk inställning idag.. ska ta en promenad och se om den vill blåsa bort…
Vänd ditt ansikte mot solen, marine
Vandra i Ljus å Skönhet

blurka blurka, sitter här trots det otroligt vackra vädret. min son sover middag, jag sitter vid datorn, skulle göra något viktigt eller kanske husligt men glömde bort det sen..
sitter och lyssnar på knutna nävar..
jag är inte kommunist men tycker om kampkänslan!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
En kamp för Livet å Kärleken. Min yngste son ringde nyss och talade om att han överlevt helgens firande
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag har köpt en bok om yoga på bokrean som är JÄTTEBRA, och testar några grejer här hemma nu.. Det känns mkt bra i kroppen, man kan verkligen känna energiflödet, när man tvingar sig själv till fokus och andning..
vad är den nordiska motsvarigheten till yoga tror ni? glimabrottning?
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Godmiddag folk. Dagens glädje och morgondagen med för den delen, heter Alva. Hon är exakt 6 timmar och 14 minuter gammal. Min dotter mao:D Matchinvägning på 4000g och en längd på 51cm
Åh, Grattis till dotra Sebastian!!!!!
Vandra i Ljus å Skönhet

Grattis Sebastian :)

grattis till stora alva, vad gulligt, hoppas att både mor och dotter mår väl.

Ja de mår bara bra. Tack.