Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 1300 ggr
Casiopeia
0

Drömde om er...

Ville bara berätta att jag drömde om forumet i natt, att jag var på forumträff och satt och fikade och hade mysigt med några av er. Nu har jag ju inte träffat någon av er i verkliga livet, och jag kan inte säga vem av er det var jag träffade i min drömm, men ni var väldigt trevliga i alla fall :-) Vi satt och snackade och drack hemmagjort nässelté. Min mamma var med också av någon anledning och vi diskuterade trollstavar och andra häxigheter.  Blev sjukt sugen på att gå på en riktigt forumfika med er nu … :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Waara
0

Vilken mysig dröm du haft… lät ju magiskt. :)

Maria-67
0

Visar att du skall ha kontakt med forummet och att du är duktig andligt. Så har det varit för mig har drömmt jag gått kurser så nästa dag har det dykt upp meddelande om kurser på mejlen och då har det bara varit dom personerna jag skulle gå hos som jag drömde om.Din mamma kanske ochså har gåvor inom det andliga.

lightseeker
0

okej casiopeia, vi bor ju i samma stad, så det kanske går att ordna, få se om det är några mer i närområdet som nappar här.

spindelfot
0

det är ett tecken.. att ni ska besöka mig i torpet allihop, för där har jag jättemycket nässlor som hänger på tork!

jag kommer gärna på fika.. i teorin vill jag alltid mötas, i praktiken blir det svårare :(

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

lightseeker
0

vem vet sp. du kanske får lifta ner hit med någon med aningens tjockare plånbok och så kan vi visst fika ihop allihopa.

Zoraye
0

Spindelfot - eller någon annan fikasugen forummedlem - det är bara att pma när du/ni ska till Stora Betongdjungeln så fikar vi! Om du/ni har tid och lust då, that is.

lightseeker
0

okej, zoraye, du är alltså också göteborgare, vad trevligt.

Casiopeia
0

Maria-67: Ja kanske det, man kan ju hoppas! :-) Jag har kännt mig lite som en smygare här på forumet, är inne och läser flera gånger dagligen men har inte alltid så mycket vettigt att bidra med. Tycker dock att det är en väldigt varm och mysig stämmning här, jag som alltid kännt mig lite ensam med mina hedniska böjelser känner lite att jag hittat hem  :-)

lightseeker: Ja!! Forumträff i GBG! Det måste vi bara ordna nu! Får se till att det blir en sanndrömm av det hela :-)

Zoraye
0

#7 Hehehe, nope, jag skrev Stora Betongdjungeln = Hufvudstaden.
Är dock mycket förtjust i Västkusten!

lightseeker
0

okej, casiopeia, då är det upp till oss bägge att ragga alla intresserade och betämma ett datum då.

Casiopeia
0

Ska jag starta en ny tråd om forumträff i GBG så folk ser?

lightseeker
0

YEAH!, toppenbra idé, casiopeia

Casiopeia
0

Sagt och gjort!