Kärlekslängtan!
Min själ suktar efter kärlek…mina katter ger mej en del men e de nog! Är ni i behov av närhet?
Vandra i Ljus å Skönhet
Jo, jag är nog i stort behov av närhet, kärlek, ömhet och samhörighet med någon. Men jag vill inte erkänna det, inte ens för mig själv…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Hehe, jag instämmer med Jennix där - visst är jag i behov av det, men någonstans vill jag inte erkänna det för mig själv utan tänker att jag är tillräckligt. Men så…för ett tag sedan blev jag träffad av blixten och det är så galet, galet jobbigt att jag snart går upp i atomer eller något. Argrhgrhrhr. Jag vill inte vara jobbig och needy men har liksom blivit det ändå, iallafall i mina egna ögon.
Aghrgrahhrhgrhr.
Jag är en vulkanman av rang!
Som tur är har jag en fru som brinner lika hett ;) tyvärr så blir det få tillfällen till vulkanisk eruption sen barnen kom in i bilden …så jo… visst kan jag uppleva ett behov.
Närhet, smek, beröring, klapp på kinden, 6, är det bästa som finns, oxytocinet skall flöda! Gärna många ggr per dag.
Mvh, T

Vandra i Ljus å Skönhet

Jag har ju mitt livs kärlek här hemma, den jag bor med (inkl katterna ;o), men samtidigt så har jag märkt att jag numera saknar annan slags kärlek. Den mellan vänner som står en nära.
Jag har alltid varit en ensamvarg av helt egen vilja och haft få men nära vänner. Men ju fler av er här inne på HiF jag lärt känna, desto mer känner jag ett enormt behov av att få känna vänskapens närhet från er som står mitt hjärta närmast! Det känns både omtumlande och jobbigt, eftersom ni bor så förbenat långt bort allihop (nästan).
Jo du, jag saknar också en flock, ett stim, att vara med…
Mvh, T

Men hallå, vi simmar ju här
Var? där? javisst ni simmar visst där.
Så läser du för oss nå`t ur fablernas värld.
Jaha, nå´t ur fablernas värld……
Blodtopp du är närmare mej än du har en aning om!!
Vandra i Ljus å Skönhet

#7 Flockdjur, jotack, inser att jag nog är det i alla fall =) Bara jag får välja min egen flock, för jag är så kräsen *S*
#11 Du hos mig också!